اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

آغاز عملیات اجرایی سه کیلومتر از باند دوم محور بندرلنگه خمیر

همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی سه کیلومتر از باند دوم محور بندرخمیر ـ لنگه با حضور استاندار، مدیر کارخانه سیمان و مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی سه کیلومتر از باند دوم محور بندرلنگه خمیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی زندیه وکیلی مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان ظهر امروز  در تشریح جزئیات این پروژه اظهار داشت: این جاده حد فاصل خروجی شهر خمیر تا کارخانه سیمان هرمزگان احداث می‌شود که با تکمیل آن تمام محور حوزه استحفاظی شهر خمیر به سمت لنگه تبدیل به بزرگراه می‌شود.

وی افزود: سه کیلومتر از محور خمیر ـ لنگه در حوزه استحفاظی شهرستان خمیر به دلیل برخی مشکلات احداث نشده بود که خوشبختانه موانع سر راه با حمایت استاندار رفع و کلنگ اجرایی آن زده شد.

مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان با بیان اینکه محور مذکور بصورت مشارکتی توسط کارخانه سیمان هرمزگان و اداره کل راه و شهرسازی احداث می‌شود، بیان داشت: برای احداث این محور سه میلیارد و 280 میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

وی ابراز امیدواری کرد، با احداث این محور، حوادث رانندگی در این محدوده کاهش یافته و ترافیک ما بین خروجی شهر خمیر و ورودی کارخانه سیمان روان شود.

استاندار هرمزگان نیز در مراسم کلنگ زنی این پروژه از عملیاتی شدن همه تصمیمات اتخاذ شده دولت در شهرستان خمیر خبر داد و بیان کرد، تکمیل باند دوم محور خمیر تا کارخانه سیمان از نیازهای اساسی مردم منطقه بوده که با تدابیر اندیشیده شده اجرای این طرح نیز عملیاتی شد.

ابراهیم عزیزی با بیان اینکه محور مذکور یکی از محورهای پرتردد شهرستان است، گفت: بواسطه تردد بالا و باریک بودن جاده شاهد حوادث و تلفات زیادی در این محور بودیم که امیدواریم تکمیل این محور با سرعت به اتمام برسد تا زمینه امنیت‌خاطر مردم فراهم شود.

وی افزود: همه اراده‌ها برای خدمت رسانی جدی است و مردم خمیر نیز بزودی شاهد به ثمر نشستن اراده مسئولان در راستای خدمات رسانی خواهند بود.

محمد وجدانی رئیس شورای اسلامی شهر خمیر نیز در این مراسم با قدردانی از مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: این اقدام راه و شهرسازی را به فال نیک می گیریم و این پروژه را هدیه ای از سوی دولت به مردم خمیر می دانیم.

وی افزود: با آغاز این پروژه یکی از خواسته‌های دیرینه مردم خمیر که سال‌ها بر زمین مانده بود، محقق و جامه عمل به خود گرفت.

باند دوم محور خمیر ـ کارخانه سیمان توسط شرکت پیمانکاری سرریگ بندر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/88001/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول