اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عملیات اجرایی کارگاه ساخت و تعمیر شناورهای دریایی در دیلم آغاز شد

امروز عملیات اجرایی کارگاه ساخت، تعمیر و نگهداری شناورهای دریایی با نام شرکت تعاونی "مصطفی دریا" در دیلم آغاز شد.

عملیات اجرایی کارگاه ساخت و تعمیر شناورهای دریایی در دیلم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی دیلم صبح امروز در این آیین که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار و جمعی از مسئولان استان بوشهر و شهرستان دیلم برگزار شد، گفت: شرکت تعاونی شناورهای دریایی مصطفی دریا به صورت تعاونی در سال 88 به مدیرعاملی علی محمد جبلی تاسیس شد.

رضا صبوری افزود: با توجه به وجود شناورهای دریایی باری و صیادی دراین بندر و تردد شناورهای دریایی از این منطقه عملیات تعمیرات، سرویس زیرآبی در این کارگاه انجام می‌شود و کار کنترل کیفی و نظارت نیز توسط ادارات و ارگان‌های ذیربط انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: اشتغال زایی برای 98 نفر به‌طور مستقیم، ارزآوری، جلوگیری از خروج ارز و رونق منطقه و ارائه خدمات به شناورهای دریایی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

رئیس اداره کار دیلم افزود: این پروژه تحت پوشش سازمان صنایع کشور فعالیت می‌کند و هزینه مورد نیاز آن 250 میلیارد ریال تعیین شده که آورده مدیرعامل تاکنون 160 میلیارد ریال است.

وی در مورد مشخصات فنی طرح گفت: زیربنا برای بالاآوردن شناورها 30هزار مترمربع، مساحت حوضچه آرامش 8 هزار مترمربع، طول طرفین محلی استقرار برای بالا آوردن شناورها 50 متر، تعداد عرشه 4 و تعداد مهاربندها 14 عدد است.

مشاور طرح گفت: کل مساحت زمین برای اجرای این طرح 3 هکتار و دستگاهی با بالاآوری 600 تن برای آن پیش بینی و برای خرید آن از ایتالیا رایزنی‌های لازم صورت گرفته است.

آذرگون افزود: به لحاظ اینکه بخش خصوصی از ما جلوتراست حوضچه آرامش آن در حال لایروبی است و فعالیت‌های زیرسازی آن در حال انجام است.

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول