اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و چادگان در مجلس:

غرب استان اصفهان حتی یک واحد صنعتی هم ندارد

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و چادگان در خانه ملت با اشاره به هماهنگی و همکاری خوب نمایندگان استان با یکدیگر گفت: مناطق غرب استان اصفهان واحد صنعتی ندارند.

غرب استان اصفهان حتی یک واحد صنعتی هم ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد‌علی اسفنانی عصر امروز در نشست کمیسیون پشتیبانی اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی اصفهان که با حضور چند تن از نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان صنعتی و معدنی استان اصفهان برگزار شد با اشاره به اینکه تعداد چنین جلسات سازنده‌ای بسیار کم است، اظهار کرد: چنین جلساتی باید بسیار زیاد برگزار شود تا نمایندگان از نزدیک با مشکلات صنعت‌گران آشنا شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه تصور بسیاری از فعالان اقتصادی در رابطه با مجمع نمایندگان وجود اختلاف و شکاف عمیق میان آنها است، اما واقعیت این است که به هیچ عنوان چنین چیزی وجود ندارد و نمایندگان بسیار با یکدیگر همکاری دارند و در جلسات مجمع نمایندگان استان اغلب نمایندگان حضور دارند.

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و چادگان در خانه ملت بیان کرد: مجمع نمایندگان استان اصفهان جلسات مکرری دارند و با انتخاب آقای منصوری به عنوان رئیس مجمع نمایندگان نیز جلسات با قوت و اکثریت مطلق برگزار می‌شود.

*منطقه غرب استان اصفهان حتی یک واحد صنعتی هم ندارد

وی تصریح کرد: متاسفانه حتی یک واحد صنعتی در منطقه غرب استان اصفهان وجود ندارد که این موضوع جای تاسف فراوان دارد.

اسفنانی گفت: مناطق غرب استان اصفهان دارای ویژگی‌های خاص فراوانی است که برای نمونه بلندترین و پست‌ترین نقاط استان در این مناطق وجود دارد، بالاترین تنوع و تعداد گیاهان دارویی با بیش از 400 نوع گیاه دارویی مربوط به این منطقه است، سد زاینده رود در این منطقه قرار دارد و بهترین مکان‌های گردشگری استان نیز در این مناطق بوده که با وجود تمام این مزیت‌ها مورد کم مهری فعالان صنعتی و اقتصادی قرار گرفته است.

وی افزود: زمانی یکی از مقامات بلندپایه یکی از کشورها در دیدار از استان اصفهان گفت: می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های متفاوت استان اصفهان هزینه‌های اداره یک کشور را تامین کرد که این نشان از ظرفیت فراوان استان اصفهان دارد.

انتهای پیام/63015/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول