اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست میراث فرهنگی کرمانشاه اعلام کرد

شرکت صنعت‌گران کرمانشاهی در نمایشگاه آلمان

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از شرکت صنعت‌گران صنایع دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه در نمایشگاه آلمان خبر داد.

شرکت صنعت‌گران کرمانشاهی در نمایشگاه آلمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، نصرت‌الله سپهر گفت: صنعت‌گران صنایع دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه در نمایشگاه شهر فرانکفورت آلمان حضور خواهند داشت.

وی تاریخ برگزاری این نمایشگاه را 18 تا 21 دی‌ماه سال‌جاری عنوان کرد و افزود: حضور فعال در نمایشگاه‌های مختلف، نوعی تبلیغ برای عرصه هنر و صنعت است، زیرا در هر نمایشگاهی سلیقه‌های مختلف، افکار گوناگون، تولیدکنندگان، خریداران و بازاریان دور هم جمع می‌شوند و این شرایط بهترین امکان را برای معرفی آثار بومی محلی فراهم می‌آورد.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: کالاهایی که کیفیت حضور در بازارهای داخلی و خارجی دارند، آثاری ارزشمند برای ارتباط با مشتریان بالقوه هستند و در نتیجه با خرید آن، خریداران هم کالای مورد نیاز خود را انتخاب می‌کنند.

به گفته سپهر، بتول زهتابان، صنعت‌گر رشته پوشاک سنتی در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و به‌عنوان نماینده صنعت‌گران صنایع دستی استان کرمانشاه، آثار ارزشمند خود را در معرض دید جهانیان خواهد گذاشت.

انتهای پیام/2700/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول