اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

وظیفه تک تک ما پیروی از راه و مرام شهداست

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: وظیفه تک تک ما است تا پیرو راه و مرام شهدا باشیم.

وظیفه تک تک ما پیروی از راه و مرام شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد عصر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهیدان کارمند و کارگر بیله‌سوار در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی وقتی که منافع خودشان را به خطر افتاده دیدند، سعی کردند به هر وسیله‌ای ممکن انقلاب و ارزش‌های دینی و اعتقادی آن را زیر سئوال ببرند تا شاید از این طریق بتوانند به ماهیت انقلاب اسلامی و دستاوردهای عظیم آن ضربه‌ای وارد کنند اما در این راه با شکست و حرکت بی‌سرانجام روبه‌رو شدند.

وی به ترورهای اوایل انقلاب از سوی منافقان و دشمنان قسم خورده انقلاب اشاره کرد و افزود: اوایل دهه 60 اوج این حرکت‌های بی‌سرانجام بود به طوریکه دشمنان کوردل ما که بزرگان این کشور را در مسیر آرمانخواهی مردم مشاهده می‌کردند یکی پس از دیگری آنها را به شهادت رساندند تا همه دنیا بفهمند که این شهدا جز حرکت در مسیر آرمانی اسلام و مطالبه مردم چیز دیگری نمی‌گفتند.

زیبانژاد خاطر نشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر خاری در برابر دیدگان و چشمان کوتاه بین دشمنان و منافقان بوده و به همین دلیل سعی کردند با به شهادت رساندن این شخصیت‌های وارسته به انقلاب ضربه وارد کرده و مردم را از مسیر حقانیت دور کنند.

این مسئول با یادآوری اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان ابرقدرت منطقه امروز تمام این هجمه‌ها و اندیشه‌های ظالمانه را زیر سئوال برده تا همه به حقیقت و چهره نورانی انقلاب اسلامی پی ببرند، تصریح کرد: ما شهدای بیشماری را در رسیدن به این نقطه تعالی تقدیم کردیم و امروز نیز با لبیک به ندای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب با بصیرت و هوشیاری در صحنه هستیم تا دشمنان را بار دیگر زمین‌گیر کنیم.

وی اقتدار کشور را در شرایط کنونی اقتدار واقعی و بر گرفته از روح استقامت و شهادت‌طلبی توصیف کرد و ادامه داد: خداوند متعال پاداش استقامت را حیات طیبه ابدی قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار بیله‌سوار بیان کرد: در تداوم مسیر عزتمند انقلاب امروز وظیفه تک تک ما است تا پیرو راه و مرام شهدا باشیم و در این پیروی باید از حرکت‌ها و دسیسه‌های دشمن نهراسیم و متحد و یکدل در مسیر آرمانخواهی واقعی حرکت کنیم.

زیبانژاد اظهار امیدواری کرد در سایه عزت و عظمت همه اهداف دست یافتنی است و در این باب نباید کوچک‌ترین اقدام زمینه دلسردی و بی‌اعتمادی ما را فراهم آورد.

انتهای پیام/62006/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول