اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون طرح و برنامه ارتش:

ارتش در بالاترین وضعیت آمادگی قرار دارد / داغ تعرض را بر دل دشمنان می‌گذاریم

معاون طرح، برنامه و بودجه ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش و نیروهای نظامی ما در حال حاضر در بالاترین وضعیت آمادگی به سر می‌برند و این حقیقت هرگز شعار نیست.

ارتش در بالاترین وضعیت آمادگی قرار دارد / داغ تعرض را بر دل دشمنان می‌گذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل با گرامیداشت روز پدافند هوایی اظهار داشت: اگر امروز ارتش در بالاترین سطح آمادگی به سر می‌برد به دلیل چند ویژگی و خصوصیتی است که ارتش ما از آن بهره‌مند است.

وی ایمان به خدا و هدف راستین را اولین عامل این توانمندی و قدرت بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: ما با برخورداری از روحیه عاشورایی و اعتقاد و ایمان به هدف اجازه نمی‌دهیم دشمن حتی نگاه چپ به این سرزمین داشته باشد.

معاون طرح، برنامه و بودجه ارتش جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه داغ تعرض را بر دل دشمن می‌گذاریم تا آنها نتوانند جمهوری اسلامی ایران را مورد تهدید و تعرض قرار دهند، عنوان کرد: ارتش ما امروز بر خلاف ارتش‌های دنیا سمبل ایمان، اعتقاد و مجاهدت در راه خداست.

رحیم‌زاده پشتیبانی مردم را عظیم‌ترین نیروی ارتش و سایر نیروهای مسلح توصیف کرد و افزود: جایگاه ارتش در دل مردم و قلب آنهاست و از مولفه‌های قدرت پشتیبانی مردمی است که ارتش ما از آن بهره‌مند می‌باشد.

این مسئول مصداق این پشتیبانی مردمی را خلق حماسه سیاسی 24 خرداد توصیف کرد و ادامه داد: ولایت‌مداری عنصر دیگری است که ارتش ما امروز مجهز و ممهز به آن است.

معاون طرح، برنامه و بودجه ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود فرماندهان هوشمند، داشتن سیستم دفاعی قوی و استفاده بهینه از فرصت‌های پیش آمده در دوران تحریم را از عناصر قدرتمندی ارتش توصیف و تصریح کرد: ما امروز در سایه توان نیروهای بومی خودمان توانسته‌ایم بر تحریم‌ها غلبه کرده و مجهزترین رادار‌ها و امکانات دفاعی هوایی را بسازیم و در برابر دشمنان سربلند و پیروز عمل کنیم.

رحیم‌زاده 10 شهریور روز تشکیل پدافند هوایی را گرامی داشت و یادآور شد: با فرمان رهبر فرزانه انقلاب 11 سال پیش پدافند هوایی از نیروی هوایی ارتش استقلال پیدا کرد و امروز تلاشگران این عرصه سعی می‌کنند مدافعان آسمان نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

وی با اشاره به گوشه‌هایی از رشادت دلیر‌مردان نیروهای هوایی ارتش در جنگ هشت ساله اذعان داشت: هوانیروز با سرنگون کردن 500 فروند هواپیما و هلی‌کوپتر دشمن در جنگ هشت ساله در عملیات‌هایی همچون فتح‌المبین، بیت‌المقدس، والفجر 8 و کربلای 5 توانست ضمن سرنگونی هواپیماهای دشمن بیش از 50 خلبان را نیز به اسارت بگیرد.

معاون طرح، برنامه و بودجه ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: بعد از پایان جنگ کار ما که تعطیل‌بردار نبوده است با قدرت و قوت ادامه یافته و امروز نیروهای پدافند هوایی، دیده‌بانان هوایی کشور هستند و با چشمان تیز‌بین اجازه کوچکترین تعرض و تهدید را به دشمن نمی‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رحیم‌زاده در پایان سخنان خود ابراز داشت: به موازات پیشرفت علمی و تجهیزاتی غرب ما نیز به امکانات و تجهیزات مدرن مجهز شدیم و امروز تمام صحنه‌های اقدام و حرکت نامبارک دشمن را رصد کرده و اجازه کوچکترین خودنمایی را به دشمنان نمی‌دهیم.

انتهای پیام/62001/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول