اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خبر داد

احداث 3500 واحد مسکن شهری در جیرفت/ ساماندهی 275 کیلومتر جاده روستایی

فرماندار جیرفت گفت: در دولت نهم و دهم حدود 3 هزار و 500 واحد مسکن شهری در این شهرستان احداث و تاکنون یک‌هزار و 300 واحد مسکونی تحویل داده شده است.

احداث 3500 واحد مسکن شهری در جیرفت/ ساماندهی 275 کیلومتر جاده روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح 16 هزارمین واحد مسکن روستایی در این شهرستان اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت طرح‌ها و پروژه‌های زیادی در شهرستان جیرفت کلنگ‌زنی و افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات ارزنده‌ای در دولت نهم و دهم در روستاها انجام گرفته است، افزود: با وجود جنگ نهان تمام عیار اقتصادی به ویژه در بحث تحریم‌ها و چالش‌های بسیار در مسیر خدمات‌رسانی، خدمات خوبی انجام گرفته است.

غنچه‌پور تصریح کرد: در بخش راهسازی و جاده‌های مواصلاتی خدماتی از جمله بازسازی و ساماندهی 275 کیلومتر جاده روستایی و احداث حدود 70 کیلومتر اتوبان و تعریض جاده در این شهرستان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در بخش مسکن نیز در دولت نهم و دهم انقلاب بسیار بزرگی صورت گرفته است، ابراز داشت: حدود 3 هزار و 500 واحد مسکن شهری نیز در این شهرستان احداث شده است.

غنچه‌پور عنوان کرد: از این تعداد تاکنون یک‌هزار و 300 واحد مسکونی تحویل داده شده و مابقی نیز با پیشرفت فیزیکی حدود 95 درصد به زودی تحویل داده می‌شود.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه امروز مفتخر هستیم که 16 هزارمین واحد مسکن روستایی با اعتبار 160 میلیارد تومان را افتتاح می‌کنیم، گفت: اگر تمام دولت‌ها مانند دولت‌های نهم و دهم کار کنند، رضایت‌مندی مردم را در پی دارد.

غنچه‌پور با تأکید بر اینکه عمران شهری جیرفت با سرعت خوبی در حال پیشرفت است، بیان داشت: این شهرستان در بخش‌های مختلف آب، برق، مسکن، راه، مخابرات، احداث بلوار، پل، ایجاد فضای سبز و ... با گذشته قابل قیاس نیست.

وی اذعان داشت: اما با وجود همه خدماتی که تاکنون انجام گرفته است، هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم که امیدواریم به زودی این مهم محقق شود.

انتهای پیام/80001/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول