اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان بوشهر خبر داد

پایان کار بزرگ‌ترین محور جاده‌ای در استان بوشهر

مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان بوشهر گفت: بزرگترین محور راه در استان بوشهر از نظر طول مسافت به صورت یکجا در محور شیف به گناوه به طول 88 کیلومتر با اعتبار 45 میلیارد تومان به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

پایان کار بزرگ‌ترین محور جاده‌ای در استان بوشهر

فرزاد رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: برای نخستین‌بار در استان بوشهر بزرگترین محور راه در استان بوشهر از نظر طول مسافت به صورت یکجا در محور شیف به گناوه به طول 88 کیلومتر با اعتبار 45 میلیارد تومان به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان بوشهر یادآورشد: این بزرگراه، باعث رونق اقتصادی در منطقه و کاهش ترافیک فعلی برازجان به گناوه می‌شود و کاهش مدت زمان سفرو کاهش مصرف انرژی در بر خواهد داشت.

وی افزود: با افتتاح این محور، راه بندر ریگ و شهرهای شمالی استان به مرکز استان به طول 30 کاهش می‌یابد.

رستمی گفت: یکی از پروژه‌های راه روستایی در جاینک تنگستان با اعتبار 350 میلیون تومان در هفته دولت به بهره برداری رسید.

وی به آغاز عملیات پروژه بزرگراه کاکی به بادوله در دشتی اشاره کرد و گفت: کل این مسیر شش کیلومتر است که چهار کیلومتر آن با قرارداد سه میلیارد و 600 میلیون تومان به مناقصه گذاشته شده و عملیات آن آغاز شد.

مدیریت ساخت و توسعه راه‌های استان بوشهرخاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری بزرگراه برازجان به گناوه و دیلم و همچنین پل کلل که در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال انجام است به بهره‌برداری خواهند رسید.

رستمی خروجی بزرگراه دیلم به بهبهان، مسیر خورموج به کنگان و پیچ‌های جاشک و بزرگراه بزباز به بندو و فاز دوم راه شنبه به ناصری که در حال تجهیز کارگاه است را از دیگر پروژه‌های در دست اجرا تا پایان سال جاری عنوان کرد.

وی در پاسخ به اینکه راه آهن بوشهر چند مدتی است که هیچ گونه اقدامی انجام نشده در این زمینه چه پاسخی دارید، گفت: راه آهن بوشهر در وزارتخانه در حال پیگیری است و ما هم پیگیری‌های متعددی را انجام داده‌ایم و منابع مالی آن از وزارت نفت تامین می‌شود و متاسفانه از طرف وزارت نفت مشکل اعتباری آن حل نشده است و در صورت تامین اعتبار قطعا این پروژه فعال خواهد شد.

انتهای پیام/66001/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول