اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه کردستان اعلام کرد

افزایش حجم ترافیک در جاده‌های کردستان/ برخورد قاطع با رانندگان متخلف

رئیس پلیس راه کردستان با اشاره به افزایش حجم ترافیک در جاده‌های استان در شهریورماه امسال، از برخورد قاطع با رانندگان متخلف خبر داد.

افزایش حجم ترافیک در جاده‌های کردستان/ برخورد قاطع با رانندگان متخلف

رمضان نادری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم مسافرت‌ها در روزهای پایانی شهریور، با رانندگانی که مرتکب تخلف‌های حادثه‌ساز و یا هر نوع سرپیچی از قانون شوند، برخورد قاطع و بدون اغماض می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور روان‌سازی، جلوگیری از انسداد جاده‌ای و برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز افزایش تیم‌های گشت جاده‌ای در سطح استان در دستور کار پلیس راه قرار گرفته و تمهیدات لازم نیز در این راستا اندیشیده شده است.

به گفته رئیس پلیس راه کردستان، با رانندگان متخلفی که در سطح جاده‌های استان تخلفات حادثه‌ساز همچون سبقت و سرعت غیرمجاز، لایی‌کشی و غیره مرتکب می‌شوند برخود قاطع و جدی به عمل می‌آید.

نادری با اشاره به آغاز مرحله دوم طرح پلیس تابستانی از 19 تیرماه تا پایان شهریورماه امسال اظهار کرد: 53 تیم آشکار و 11 تیم نامحسوس در هر شیفت کاری در این طرح در استان فعالیت دارند.

به گفته وی، بیش از 500 نفر روزانه در طرح تابستانی پلیس در سطح جاده‌های استان فعالیت و 600 واحد انتظامی نیز به عنوان رابط با پلیس راه همکاری دارند.

رئیس پلیس راه کردستان با تاکید بر رعایت بیش از پیش قوانین و مقررات رانندگی توسط رانندگان در سطح جاده‌های استان خاطرنشان کرد: تجاوز به چپ، سرعت غیرمجاز و شتاب بی‌مورد در حین رانندگی مهم‌ترین عامل‌های وقوع تصادفات در جاده‌های استان است.

نادری پرهیز از عصبانیت و اقدامات عجولانه و خطرناک در مواجهه با شلوغی و ترافیک را ضروری دانست و تصریح کرد: تمرکز و توجه به جو در حین رانندگی، صحبت‌نکردن با گوشی همراه، بستن کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشیان از مهم‌ترین عوامل در کاهش تصادفات است که باید مورد توجه رانندگان قرار گیرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه رانندگان به هشدارها و تذکرات ماموران پلیس راه مستقر در جاده‌ها تا پایان تعطیلات تابستانی شاهد کمترین میزان تصادفات در جاده‌های استان باشیم.

انتهای پیام/79002/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول