اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دیر مطرح کرد

آغاز مجدد فعالیت ساخت جاده ساحلی با حمایت وزیر نفت

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه جاده ساحلی دیر بوشهر که به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده بود گفت: فعالیت مجدد ساخت جاده ساحلی با حمایت وزیر نفت ادامه می‌یابد.

آغاز مجدد فعالیت ساخت جاده ساحلی با حمایت وزیر نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، علی بحرانی صبح امروز در نشستی با حضور اهالی فرهنگ و رسانه دیر اظهار داشت: اسکله و موج‌شکن خورخان بردخون آرزوی دیرینه‌ای است که همواره مردم دنبال عملیاتی شدن آن بوده‌اند و بنده از ابتدای مسئولیت پیگیر اجرای آن شدم و با همراهی نماینده مجلس و حمایت مسئولان نهایی شد و اکنون کار را آغاز کرده‌اند و به هیچ‌وجه متوقف نمی‌شود. پس نظارت براجرای آن را افزایش دهیم تا به زودی مردم ازآن بهره‌مند شوند.

وی به وضعیت شهرداری‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: همواره از شهرداری‌ها حمایت کرده‌ایم و اکنون اعتبارات خوبی دارند و در سال 90 مبلغ 32 میلیارد ریال و در سال 91 مبلغ 38 میلیارد ریال به عمران شهرداری‌های استان اختصاص یافته است.

بحرانی افزود: شهرداری‌ها به دلیل ضعف مالی مانند دولت از امکانات گسترده برخوردار نیستند و از اعتبارات دولت سهم کمتری دارند اما برحسب نیاز به شهرداران کمک کردیم که وضعیت مناسبی پیدا کرده‌اند و هر 45 روز با شهرداران نشست داریم اما نیاز است به سرمایه‌گذاری و درآمد پایدار در شهرداری‌ها فکر کنیم زیرا شهرداری‌های شهرستان به دلیل درآمد پایین نمی‌توانند خدمات لازم ارائه دهند که مشارکت مردمی دراین زمینه احساس می‌شود.

وی با دفاع از عملکرد خود گفت: همه تلاش خود را براساس اعتقاد به کار بستیم و نگرانی نداریم زیرا عملکردها وجود دارد و از انتقادات سازنده استقبال می‌کنیم چرا که به ما کمک می‌کند.

بحرانی افزود: همه شما می‌توانید مشکلات و موانع را منعکس کنید البته خود در بیشتر اوقات ‌بویژه شبها از شهرها و روستاها بازدید داریم و همت خود را برای توسعه شهرستان به کاربرده‌ایم.

فرماندار شهرستان دیر ادامه داد: به عنوان مثال طرحی را در ساحل دریا با اعتباری معادل 75 میلیارد ریال آغاز کرده‌ایم یا در زمینه شاخص‌های ورزشی نیم متر از سرانه استان جلوتر هستیم اما برخی اوقات موانع و کارشکنی‌هایی انجام می‌شود که مناسب شهرستان نیست و با همه این مسائل موظف به پاسخگویی هستیم، زیرا خدمات نظام را به مردم ارائه کرده‌ایم و ادعایی نداریم.

وی با ابراز تأسف از عدم وجود روابط عمومی قوی در فرمانداری گفت: با وجودی که روابط عمومی نداشتیم سعی بر اطلاع‌رسانی بوده و همواره از حضور همه مردم به‌ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه و بیان انتقادات بهره می‌بریم.

رئیس شورای تأمین شهرستان دیر جمع‌آوری ماهواره‌ها را طبق قانون دانست و تصریح کرد: این عمل براساس قانون صورت می‌گیرد اما همواره بر این نکته تأکید داشته‌ایم که دراجرای آن برخورد مناسبی با مردم صورت گیرد.

انتهای پیام/66003/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول