اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی پالایشگاه دوم خبر داد

پایان تعمیرات اساسی فاز 3 پارس جنوبی در شهریور ماه جاری

رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی پالایشگاه دوم از پایان تعمیرات اساسی فاز 3 پارس جنوبی در شهریور ماه جاری خبر داد.

پایان تعمیرات اساسی فاز 3 پارس جنوبی در شهریور ماه جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خداخواست زارعی شامگاه دوشنبه در بازدید از پالایشگاه دوم پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر در این مجموعه هستیم.

وی افزود: انجام تعمیرات اساسی از فعالیت‌های مهم در پارس جنوبی است و در تمام پالایشگاه‌ها شاهد اجرای این عملیات مهم با کیفیت خوبی هستیم.

رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی پالایشگاه دوم خاطرنشان کرد: تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با تعمیرات اساسی فاز 3 آغاز و طبق برنامه تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد یافت.

زارعی تصریح کرد: در این دوره از تعمیرات اساسی برنامه‌ریزی فعالیت‌ها با هدف افزایش بهره‌وری تولید با رعایت کامل ایمنی در راستای تحقق تولید پایدار گاز در سال حماسه سیاسی و اقتصادی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اهم فعالیت‌ها گفت: از مهم‌ترین فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده در این دوره می‌توان به تعویض تیپ‌های MP و HP هر دو فلر فاز 2&3، طرح اصلاحی تعویض خط بخار ریبویلر برج‌های احیای آمین به‌دلیل خوردگی بیش از حد و همچنین بازرسی، تعمیرات و شستشوی ظروف مختلف اعم از برج، درام، مبدل، راکتور، کوره، کولرهای هوایی، تعمیرات پیشگیرانه برقی و ابزار دقیقی و ... در واحدهای مختلف اشاره کرد.

رئیس تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم از ویژگی‌های برجسته این تعمیرات اساسی را ساخت تیپ‌های فلر به طور کامل در کارگاه مرکزی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی دانست و اظهار داشت: همچنین عملیات انتقال تیپ‌های قدیم به پایین و نصب تیپ‌های جدید در ارتفاع 140 متری توسط نیروهای متخصص این مجتمع از دیگر ویژگی‌های برجسته این دوره دانست.

زارعی بیان داشت: تعمیرات اساسی پالایشگاه دوم طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در تاریخ 30 شهریور ماه جاری به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول