اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

قهرمانی فوتبال صنعت ساری در رقابت‌های امیرکلای مازندران

تورنمنت چهارجانبه امیرکلای مازندران با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال در زمین شهدای امیرکلا برگزار شد.

قهرمانی فوتبال صنعت ساری در رقابت‌های امیرکلای مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ساری، رقابت‌های چهارجانبه جام شهدای امیرکلا امروز با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال به اتمام رسید که در پایان این رقابت‌ها صنعت ساری با پیروزی برابر نساجی مازندران موفق شد به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

در بازی اول و در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها دو تیم سایپا قائمشهر و خونه به خونه امیرکلا که در دیدارهای اول خود در برابر حریفان خود تن به شکست داده بودند به مصاف هم رفتند.

در ابتدای این دیدار بازیکنان سایپا قائمشهر موفق شدند توپ و میدان را در اختیار بگیرند و بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند تا اینکه در همان دقایق ابتدایی این دیدار موفق شدند روی اشتباه مدافعان خونه به خونه در دقایق 10 و 12 این دیدار توسط عادل آهنگری و ساسان گوران دروازه حریف خود را باز کنند.

در ادامه این دیدار یاران سایپا روی بی‌تجربگی یاران خونه به خونه، چندین موقعیت خوب برای خود ایجاد کردند که روی بی‌دقتی مهاجمان، این فرصت‌ها راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.

در دقایق پایانی نیمه اول این دیدار یاران محمد قربانیان بر بازی مسلط شدند و موفق شدند چندین موقعیت خوب ایجاد کنند و فشار زیادی روی دروازه سایپا شمال ایجاد کردند تا اینکه در یک موقعیت تک به تک سید سجاد ساداتی موفق شد در دقیقه 40 این دیدار روی یک ضربه چیپ دروازه سایپا را باز کند تا نیمه اول این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود سایپا به پایان برسد.

در نیمه دوم این دیدار یاران محمد قربانیان تلاش زیادی را برای به تساوی کشاندن این دیدار انجام دادند اما تلاش آنها به جایی ختم نشد تا اینکه این دیدار با همان نتیجه نیمه اول به پایان رسید و سایپا قائمشهر به عنوان سومی این دیدار دست پیدا کرد.

در بازی دوم و در فینال این رقابت‌ها دو تیم نساجی قائمشهر و صنعت ساری به مصاف هم رفتند. دو تیم که در بازی اول خود خونه به خونه و سایپا قائمشهر را از پیش روی برداشته بودند با انگیزه زیادی پا به این میدان گذاشته بودند.

در دقایق ابتدایی این دیدار یاران یونس گرائیلی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و در چندین صحنه تا نزدیکی‌های دروازه حریف خود پیش رفتند که درخشش آیت میرزاجانپور دروازه‌بان کوتاه قامت صنعت ساری باعث شد تا دروازه صنعت ساری در دقایق ابتدایی این دیدار بسته بماند.

در ادامه این دیدار دو تیم بازی جالبی را از خود به نمایش نگذاشتند و درگیری‌های میانه میدان و توقف‌های بازی سبب شد تا بازی زیبایی را از دو تیم در نیمه اول این دیدار شاهد نباشیم.

در نیمه دوم این دیدار دو تیم بازی نسبتا بهتری را از خود به نمایش گذاشتند و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی را ایجاد کردند تا اینکه در اواسط نیمه دوم این دیدار روی ارسال زیبای احد شفیعی این مهدی فولادی بود که باز هم موثر ظاهر شد و یک گل سه امتیازی دیگر برای شبیر لطفی به ثمر رساند.

یاران یونس گراییلی که با اخراج مصطفی نوربخش در اوایل نیمه دوم و عیسی پرتو در دقایق پایانی نیمه دوم 9 نفره  این دیدار را دنبال می‌کردند موفق نشدند با توجه به بازی خوبی که در نیمه دوم از خود به نمایش گذاشته بودند، دروازه حریف خود را بازکنند تا این دیدار با همان تک گل مهدی فولادی به سود صنعت ساری به پایان برسد تا صنعت ساری با این نتیجه قهرمان تورنمت چهارجانبه امیرکلا شود.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول