اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مایلی‌کهن:

شناخت کاملی از فجر سپاسی داشتیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم شناخت کامل از تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز را عامل برتری تیمش در دیدار حساس دو تیم از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال دانست.

شناخت کاملی از فجر سپاسی داشتیم

محمد مایلی‌کهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم راجع به بازی تیمش در مقابل تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در هفته هفتم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد، تصریح کرد: ما چهار هفته بود که نتوانسته بودیم حریفان را شکست دهیم و الا هرگز بد بازی نکرده بودیم و با بدشانسی نتایج را به حریف واگذار می‌کردیم.

وی ادامه داد: به هر حال به کسب سه امتیاز دیدار با فجر شهید سپاسی شیراز نیاز داشتیم، چون از یک سو در خانه و در حضور تماشاگران خودی بازی می‌کردیم و از سوی دیگر باید می‌بردیم تا به موقعیت تیم در جدول رده‌بندی سر و شکل بهتری بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: ما در این دیدار با شناخت کامل از تیم فجر شهید سپاسی شیراز به میدان آمدیم، دلیل شناخت ما هم این بود که فجر تا پیش از رویارویی با صبای قم با حریفانی بازی می‌کرد که ما هفته بعد با همان تیم بازی داشتیم.

وی یادآور شد: ما فیلم بازی‌های تیم فجر را به دقت زیر نظر گرفته و حریف را آنالیز کرده بودیم تا به اطلاعات کافی در خصوص این تیم دست پیدا کنیم که خوشبختانه این مهم کارساز شد و توانستیم سه بار دروازه این تیم را باز کرده و به خواسته خود که همان کسب سه امتیاز است دست پیدا کنیم.

مایلی‌کهن ابراز داشت: به نظر من بازیکنان ما ماموریت خود را در زمین مسابقه به خوبی اجرا کردند، آنها نقصی نداشتند و هر لحظه که از زمانی بازی می‌گذشت بهتر از دقایق قبل از آن به اهمیت بازی و لزوم کسب سه امتیاز آن پی می‌بردند و در نهایت بازی را بردیم.

وی در پاسخ به اینکه آینده تیم فوتبال صبای قم را برای رقابت‌های لیگ سیزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور چگونه پیش‌بینی می‌کند؟ تصریح کرد: من نمی‌توانم پیش‌بینی خاصی داشته باشم، ما یک تیم کامل و یکدست هستیم و برای آینده تلاش می‌کنیم و امیدوارم از این به بعد بازی‌های خوب ما با گل همراه باشد تا بتوانیم به جایگاهی مناسب در لیگ دست یابیم.

تیم فوتبال صبای قم با کسب برتری قاطع سه بر صفر برابر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در هفته هفتم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جمع امتیازات خود را به عدد 10 رساند و با یک پله صعود به مکان هفتم جدول رده‌بندی رفت.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول