اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمدحسین ضیایی:

باقری‌ها به تیم نفت گچساران برمی‌گردد / اردوی شیراز مقصد بعدی تیم نفت

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: باقری‌ها هر چند مشکلاتی با تیم نفت پیدا کرد اما این بازیکن به تیم برمی‌گردد.

باقری‌ها به تیم نفت گچساران برمی‌گردد / اردوی شیراز مقصد بعدی تیم نفت

 محمدحسین ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: به دلیل روزهای شلوغ شمال از اردوی محمودآباد صرف‌نظر کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ادامه داد: به همین دلیل تصمیم گرفتیم به جای اردوی شمال یک اردوی یک هفته‌ای در شهر شیراز برپا کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال فارس که تا چه میزان اکنون در تیم مشکلات مالی وجود دارد، تصریح کرد: مگر می‌شود در فوتبال امروزی مشکلات مالی وجود نداشته باشد اما مشکلات مالی تیم ما بسیار کمتر از سایر تیم‌هاست.

ضیایی در خصوص اظهارات اخیر باقری‌ها مدافع این تیم مبنی بر جدایی اظهار کرد: من هم شنیده‌ام که باقری‌ها با رسانه‌ها مصاحبه کرده که برای این کار به کمیته انضباطی باشگاه توضیح خواهد داد.

وی در همین خصوص تأکید کرد: باقری‌ها از بازیکنان خوب تیم ما به شمار می‌رود که حتماً در نفت می‌ماند و به جای دیگری نخواهد رفت.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از بازیکنان جذب شده به این تیم گفت و افزود: با دفاع وسط تیم نیروی زمینی تهران به توافق رسیدیم و اتابک نمازی را هم از شهرداری یاسوج در دفاع گرفتیم و پیمان حیدری هافبک نیروی زمینی نیز جذب تیم ما شده اما فورواردها همان‌هایی بودند که قبلاً داشتیم.

انتهای پیام/2571/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول