اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان:

از نقل و انتقالات راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: نسبت به داشته‌هایمان در فصل نقل و انتقالات خوب عمل کرده و تلاش کردیم تا تیم خوبی را راهی مسابقات لیگ دسته اول کنیم.

از نقل و انتقالات راضی هستم

رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تمامی بازیکنان فصل گذشته با درایت کادر فنی و مدیریت باشگاه حفظ شده است، اظهار کرد: 90 درصد تیم فصل پیش‌رو را تیم فصل گذشته تشکیل می‌دهند و تنها 10 درصد تغییر داشتیم و بازیکنانی جدید هم آمادگی خوبی دارند و با تیم هماهنگ هستند.

وی افزود: تمام سعی و تلاش مدیریت باشگاه برآوردن کردن خواسته ما در جذب بازیکن است.

سرمربی تیم فوتبال باشگاه الوند همدان درباره دستیاران خود گفت: کادر فنی فصل گذشته تغییر نکرده و اکبر افشار و مجید بیگم‌جانی به عنوان دستیاران و مصطفی کاشی به عنوان مربی دروازه‌بانان در کنار بنده فعالیت می‌کنند.

وی در پاسخ به علت خارج نشدن از همدان بیان داشت: همدان دارای بهترین شرایط برای اردو و با توجه به فاصله مناسب از سطح دریا بهترین نقطه برای انجام بدنسازی است و با امکانات خوب سخت افزاری مشکلی برای آماده‌سازی پیش از فصل ندارد.

طلایی‌منش ادامه داد: تنها شاید برای انجام بازی دوستانه و صرفاً برای انجام بازی‌های تدارکاتی به تهران سفر کنیم.

وی درباره نظم و انضباط تیم فوتبال الوند گفت: در باشگاه الوند نظم و انضباط حرف اول را می‌زند و ما اعتقاد داریم عملکرد خوب فصل گذشته ما بر این اساس بوده و قطعاً در فصل پیش‌رو با جدیت بیشتری برنامه‌ریزی مناسب‌تر این رویه را ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال الوند با اشاره به قرعه‌کشی لیگ دسته اول به خبرنگار فارس گفت: شرایط در فوتبال ایران بسیار سخت شده و حتی در لیگ برتر می‌بینیم که تیم‌های انتهای جدول یقه تیم‌های صدر جدولی را می‌گیرند و این نشان از حرکت فوتبال ما به سمت حرفه‌ای شدن است.

وی ادامه داد: شاهد هستیم در لیگ برتر و لیگ دسته اول از کمیت تیم‌ها کاسته شده و در حال حرکت به سمت کیفیت فوتبال خود هستیم و شرایط فصل پیش‌رو لیگ دسته اول و سقوط چهار تیم از هر گروه باعث شده تیم‌ها حواس خود را جمع کنند و به نظرم هر دو گروه لیگ دسته اول سخت است.

انتهای پیام/89018/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول