اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهار ماه نخست سال‌جاری صورت گرفت

آموزش 746 ماهنشانی در دوره‌های فنی و حرفه‌ای

رئیس فنی و حرفه‌ای امام خمینی شهرستان ماهنشان گفت: 746 نفر از کارآموزان در دوره‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان ماهنشان شرکت کردند.

آموزش 746 ماهنشانی در دوره‌های فنی و حرفه‌ای

موسی خدایاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به عملکرد فنی و حرفه‌ای ماهنشان در چهار ماهه نخست سال‌جاری اشاره کرد و اظهار داشت: 119 نفر از کارآموزان در آزمون کارگران ساختمانی مرکز شرکت کردند.

وی با بیان اینکه 86 دوره در پورتال فنی و حرفه‌ای ثبت شده است، افزود: در فنی و حرفه‌ای ماهنشان 35 دوره ویژه خانم‌ها برگزار شده است.

رئیس فنی و حرفه‌ای امام خمینی شهرستان ماهنشان تعداد کل آموزش‌دیدگان در مرکز را 746 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: تعداد آموزش‌دیدگان آقایان نیز 422 نفر دوره است.

وی ادامه داد: در طول چهار ماهه نخست سال‌جاری تعداد آموزش‌دیدگان خانم در این حوزه 324 نفر دوره است.

خدایاری خاطرنشان کرد: همچنین تعداد آموزش‌دیدگان آموزش‌های آزاد شهرستان ماهنشان 61 نفر دوره است.

وی با بیان اینکه 71 نفر در دوره آموزش‌های کارآفرینی مرکز شرکت کردند، تصریح کرد: 31 نفر نیز در دوره‌های آموزش نانوایی حضور داشتند.

رئیس فنی و حرفه‌ای امام خمینی شهرستان ماهنشان با اشاره به اینکه در دوره‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی 78 نفر شرکت کردند، گفت: همچنین 52 نفر در دوره‌های حجاب و عفاف مرکز شرکت کردند.

وی با تاکید بر اینکه 137 نفر از کارآموزان در مشاوره فنی و حرفه‌ای ماهنشان شرکت کردند، تصریح کرد:‌ 96 نفر از کارآموزان در چهار ماهه نخست سال‌جاری رهگیری شده‌اند.

خدایاری اظهار کرد: افراد می‌توانند در کلاس‌های مورد علاقه خود ثبت‌نام کنند و با حضور در دوره‌های مرکز گواهی‌نامه مهارت فنی و حرفه‌ای دریافت کنند.

انتهای پیام/73008/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول