اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار بوشهر:

سهم بنادر جنوبی کشور از تعمیر شناورهای دریایی در خلیج فارس ناچیز است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهرگفت: سهم بنادر جنوبی کشور از تعمیر شناورهای دریایی در منطقه خلیج فارس بسیار ناچیز است.

سهم بنادر جنوبی کشور از تعمیر شناورهای دریایی در خلیج فارس ناچیز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور صبح امروز در آیین عملیات اجرایی ساخت کارگاه تعمیر و نگهداری شناورهای دریایی در دیلم گفت: امروز یک پروژه خوبی در این شهرستان کلنگ زنی می‌شود که امیدواریم به میمنت و مبارکی عملیات اجرایی آن آغاز شود و برابر برنامه زمانبندی پیش رود.

وی، ابراز امیدواری کرد این پروژه هرچه زودتر آماده بهره برداری شود تا کسانی که شناورهایشان نیازمند به ساخت، تعمیر و نگهداری دارد به این منطقه مراجعه کنند. 

معاون سیاسی استاندار بوشهر اذعان کرد: در آب‌های بین‌المللی سهم ما از تعمیر همه شناورها در کل مرز آبی جنوب از خوزستان گرفته تا بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان از میزان ارز و پولی که باید استحصال کنیم نسبت به کشورهای همسایه که خیلی ابتدایی‌تر هستند رقمی نیست.

وی اظهار داشت: این پروژه‌ها و طرح‌های این چنینی که با امکانات خدادادی این منطقه ایجاد می‌شود باعث تولید سرمایه، اشتغالزایی، ارزآوری بسیار فراوان و جلوگیری از خروج ارز می‌شود.

پرآور با تاکید بر حمایت دولت و مسئولان استان از سرمایه گذاری در بخش خصوصی افزود: فرماندار دیلم و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان باید تمام موانع و مشکلات پیش روی این پروژه را برطرف کنند تا انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاری دیگران در بخش‌های خصوصی ایجاد شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر از زحمات همه مسئولان خصوصاً آقای علی محمد جبلی سرمایه گذار طرح و همکارانشان که سرمایه گذاری و اعتماد کردند و آمدند به میدان تقدیر و تشکر کرد و یادآور شد: انشاالله  سرمایه گذار طرح پاسخ این اعتماد را خوب ببیند و روز به روز شاهد شکوفاتر شدن و رونق این منطقه باشیم.

فرماندار دیلم نیز ضمن تشکر از اعتماد و همت سرمایه گذار این طرح گفت: این پروژه باعث ایجاد رونق و اشتغال در شهرستان خواهد شد و کار بسیار خوبی است و شاید دیر هم شده و باید خیلی زودتر از اینها یک سری اقداماتی انجام می‌شد.

اسماعیل کاظمی افزود: همه مسئولان استان و شهرستان با این پروژه همکاری لازم را خواهند کرد تا در اسرع وقت بتواند به بهره برداری برسد و جامعه شناورداران شهرستان، کسانی که شناورهایشان نیاز به تعمیر دارد و کل شناورهایی که در خلیج فارس تردد می‌کند و نیاز به تعمیر دارند بتوانند از اینجا سرویس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه اشتغال زایی و رونق و تولید در این طرح کمک به توسعه و رونق شهرستان می‌کند، تصریح کرد: ما ضمن اینکه از این طرح حمایت می‌کنیم خواستار افزایش طرح‌های جانبی این صنایع و تکمیل حلقه‌های بعدی آن هستیم.

انتهای پیام/66006/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول