اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

محور بوشهر ـ ریگ ـ گناوه بزرگراه ساحلی خلیج فارس نامگذاری شود

فرماندار گناوه با بیان اینکه پیشنهاد می‌کنم محور بوشهر ـ ریگ ـ گناوه بزرگراه ساحلی خلیج فارس نامیده شود، گفت: این پروژه آماده بهره‌برداری است.

محور بوشهر ـ ریگ ـ گناوه بزرگراه ساحلی خلیج فارس نامگذاری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، غلام‌علی حبیبی‌منش ظهر امروز در جمع دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره شعر بسیج با ابراز خشنودی از برگزاری جشنواره شعر استانی بسیج در گناوه اظهار داشت: برای چندمین بار است که ما شاهد برگزاری جشنواره‌های مختلف هنری در سطح استانی در شهرستان گناوه هستیم و جای تقدیر دارد.

حبیبی‌منش گفت: خوشبختانه برنامه‌های خوبی به همت همه مسئولان شهرستان در هفته دولت شامل افتتاح پروژه‌های عمرانی، دیدارهای مردمی و جلسات فرهنگی داشتیم.

وی بیان داشت: این در حالی بود که در سال 91 تخصیص اعتبارات به سراسر کشور و از جمله استان ما محدودیت‌هایی داشت و تنها 34 درصد از اعتبارات درنظر گرفته شده به شهرستان ما تخصیص یافت.

حبیبی‌منش ادامه داد: با وجود محدودیت‌ها با تلاش‌ها و پیگیری‌های همکاران ما در شهرستان تقریبا بیش از 66 پروژه بزرگ و کوچک در شهرستان شناسایی، تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: شناسایی و تلاش و پیگیری برای تمام این پروژه‌ها کار خیلی سختی بود و در همین هفته دولت نیز چندین پروژه به دست معاون عمرانی استاندار بوشهر افتتاح شد.

حبیبی‌منش با اشاره به جاده ساحلی بوشهر ـ ریگ ـ گناوه بیان داشت: پیشنهاد می‌کنم که این جاده بزرگراه ساحلی خلیج فارس نامیده شود و این پروژه آماده بهره‌برداری است که ظاهراً قرار است با حضور مقامات کشوری از وزارت راه افتتاح شود.

فرماندار گناوه تصریح کرد: شهدای بزرگ دولت که این هفته به نام آنها نامگذاری شد، خود از چهره‌های فرهنگی بودند و اکثرا وجهه غالب شخصیت‌ها و مسئولان کشور ما را مسائل فرهنگی از ابتدای انقلاب تا به حال تشکیل می دهد و به همین خاطر است که امام (ره) فرمودند که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود.

حبیبی‌منش متذکر شد: آن چیزی که باعث شد خلیل عمرانی در میان شاعران و مردم استان بوشهر گرانقدر باشد، معنویت او بود و بقیه شاعران نیز اگر ماندگاری دارند به خاطر ارتباط آنها با مسائل معنوی و اسلامی است و ماندگاری حافظ نیز به همین دلیل است.

وی افزود: شعر چشمه جوشانی از عشق، محبت و علاقه و نشات گرفته از الهامات درونی است و عشق نیز قابل توصیف نیست و شهادت شهدای ما برمبنای عشق و نه برمبنای عقل بود.

فرماندار شهرستان گناوه در پایان گفت: امام حسین(ع) بر مبنای عشق شهید شد وگرنه با محاسبات عقلی این مهم سازگار نیست.

انتهای پیام/66006/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول