اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارداق:

اعتبار پروژه بلوار خلیج فارس ارداق افزایش می‌یابد

شهردار ارداق گفت: افزایش قیمت‌ مصالح اعتبار در نظر گرفته شده در سال جاری برای احداث پروژه بلوار خلیج‌ فارس شهر ارداق را بیشتر می‌کند.

اعتبار پروژه بلوار خلیج فارس ارداق افزایش می‌یابد

اسماعیل کبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا از پیشرفت 60 درصدی احداث پروژه عمرانی بلوار خلیج فارس شهر ارداق خبر داد و جابجایی تأسیسات آب، برق و گاز را جزو مشکلات اجرایی این پروژه در منطقه ارداق ذکر کرد.

شهردار ارداق به تشریح فنی طرح بلوار خلیج فارس ارداق پرداخت و تصریح کرد: پروژه بلوار خلیج فارس به طول دو کیلومتر در شهر ارداق در حال اتمام بوده و 15 میلیارد ریال اعتبار با توجه به برآورد قیمت سال گذشته و افزایش قیمت مصالح برای این طرح عمرانی مورد نیاز است.

کبیری، روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری ارداق را مطلوب دانست و اذعان داشت: در همین راستا شهرداری ارداق در راستای توجه به خواست و نیاز شهروندان اجرای پروژه‌های زیربنایی را در دستور کار قرار داده است.

شهردار ارداق ادامه داد: همچنین ساماندهی ورود‌ی‌های شهر ارداق جزو اولویت‌های شهرداری در سال‌های اخیر بوده که به منظور بهبود عبور و مرور شهری به انجام رسیده است.

وی عنوان کرد: همچنین ساماندهی ورودی شهر ارداق از سمت شهرک لیا نیز با توجه به پیشینه قوی این شهرداری پس از اجرای موفق طرح سامان‌دهی ورودی ارداق به تاکستان در دستور کار قرار گرفته است و عملیات اجرایی این پروژه نیز پس از طی مراحل قانونی از سال گذشته در شهر ارداق آغاز شده است.

شهردار ارداق ادامه داد: همچنین طی چند سال اخیر بخش قابل توجهی از بودجه‌های شهرداری در حوزه عمرانی و به ویژه در اجرای پروژه‌های زیربنایی و اساسی هزینه شده است.

کبیری با بیان اینکه محورهای اصلی شهر ارداق محل تردد خودروها به ویژه در جاده ترانزیت بویین زهرا به تاکستان قرار دارد، تصریح کرد: محور مواصلاتی شهر ارداق با توجه به موقعیت استراتژیک شهر ارداق جزو گذر‌گاه‌های پرتردد نواحی همجوار محسوب می‌شود.

شهردار ارداق از تعامل و همکاری مناسب دستگاه‌های خدمات‌رسان ارداق قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که با تداوم طرح تعامل و همکاری مشترک بین مدیران دستگا‌ها بتوان هرچه سریع‌تر مشکلات و موانع باقی مانده در شهر ارداق را برطرف کرد.

وی در پایان محدودیت منابع درآمدی شهرداری ارداق را مورد اشاره قرار داد و اذعان داشت: با توجه به اهمیت اجرای به موقع پروژه‌ها توسط شهرداری ارداق انتظار است تا مسئولان استانی و شهرستانی نهاد شهرداری را در تأمین منابع مورد نیاز به طور ویژه کمک کرده و یاری رسانند.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول