اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

جمهوری اسلامی از سوریه به عنوان خط مقدم اسلام حمایت می‌کند

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: جمهوری اسلامی از ملت و دولت سوریه به عنوان خط مقدم اسلام حمایت می‌کند.

جمهوری اسلامی از سوریه به عنوان خط مقدم اسلام حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، هادی ابراهیمی امروز قبل از خطبه‌های نماز جمعه بابل اظهار داشت: از دیدگاه قرآن کسانی که بصیرت ندارند از چهارپایان نیز کمتر هستند و لذت‌های مادی تنها برای انسان‌های بی بصیرت مطرح بوده و کمالات انسانی برای آن‌ها معنی ندارد.

وی به دیدگاه‌های امام راحل درباره انقلاب و نقش سازنده آن در جهان اسلام اشاره و تصریح کرد: امام اعتقاد داشتند انقلاب تنها برای داخل مرزهای کشور نبوده بلکه باید نسبت به صدور آن نیز توجه کنیم.

ابراهیمی بیان داشت: نقشی که امام برای انقلاب قائل شد تمدنی براساس تمدن عظیم اسلامی است که براساس آن مسلمانان از ارزش بالایی برخوردار بوده و به عنوان صاحبان قدرت برای گسترش نظام اسلامی تلاش می‌کنند.

وی بیداری اسلامی را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی تاثیرگذار در کشورهای مصر، تونس، لیبی و بحرین تجلی یافته است.

این مسئول به نقشه استکبار برای مقابله با بیداری اسلامی اشاره و تصریح کرد: با روند شکل‌گیری خاورمیانه جدید اسلامی، آمریکا و غرب احساس خطر کرده و این ترس و هراس آنها را بر این وا داشت که با بهره‌گیری از عناصر مزدور تکفیری و تروریست‌ها، کشور سوریه را مورد تهاجم قرار داده تا تمام توجه بیداری اسلامی به موضوع سوریه جلب شود.

 ابراهیمی اذعان داشت: در راس تمام منافع آمریکا و غرب که در منطقه فعالیت می‌کنند رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی از ملت و دولت سوریه به عنوان خط مقدم اسلام حمایت می‌کند، گفت: اگر حرکتی بخواهد در سوریه سبب تغییر شود باید توسط مردم و در مجرای قانونی انجام شود نه اینکه جمعی از تروریست‌ها با کشتار مردم و ایجاد ناامنی بخواهند حکومت این کشور را تغییر دهند.

ابراهیمی در ادامه یکی از اقدامات برجسته دولت‌های نهم و دهم در بابل را تاسیس فرمانداری ویژه عنوان کرد و افزود: بابل دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای منحصر به فردی در بعد نیروی انسانی و مواهب خدادادی است اما محرومیت‌ها و نارسایی‌های زیادی دراین شهرستان وجود دارد که امیدواریم با تاسیس فرمانداری ویژه این مشکلات رفع شود.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و پیگیری‌های امام جمعه بابل در مورد ارتقا فرمانداری این شهر افزود: اگر اراده حجت‌الاسلام روحانی برای ارتقای فرمانداری بابل به عنوان فرمانداری ویژه نبود این امر مهم محقق نمی‌شد.

 انتهای پیام/86009/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول