اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قائمیه:

بخش چنارشاهیجان توجه بیشتر مسئولان را می‌طلبد

امام جمعه قائمیه گفت: بخش چنارشاهیجان کازرون از نظر زیرساخت‌های فرهنگی، بهداشتی، ورزشی و انشعابات گاز توجه بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

بخش چنارشاهیجان توجه بیشتر مسئولان را می‌طلبد

حجت‌الاسلام قهرمان عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: شهر قائمیه (چنارشاهیجان) با جمعیتی افزون بر 50 هزار نفر، با مشکلات عدیده رفاهی، بهداشتی و ورزشی دست و پنجه نرم می‌کند که در این راستا توجه بیشتر مسئولان و نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس را می‌طلبد.

وی افزود: اگرچه جوانان چنارشاهیجان در تمام لیگ‌های ورزشی می‌درخشند اما این منطقه از نظر زیرساخت‌های ورزشی همچنان با مشکل روبه‌رو است.

امام جمعه قائمیه با بیان این‌که در حال حاضر ما در این شهر فاقد دفتر هستیم و مصلای نماز جمعه آن نیاز اساسی به تعمیر و بازسازی دارد، تصریح کرد: در این مورد مردم شهر قائمیه از مسئولان استان فارس و نماینده مردم این شهرستان انتظار تخصیص اعتباری برای بازسازی مصلای نماز جمعه و احداث ساختمان دفتر امام جمعه را دارند.

عباسی در ادامه، مسئولیت اجتماعی را مهمترین و حساس‌ترین مسئولیت در نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: هر مسئولی که در این جایگاه قرار می‌گیرد باید به سه اصل مهم معنویت، اقامه نماز و عدالت اجتماعی اهتمام کافی داشته باشد.

وی اظهار داشت: تمام مسئولان باید در راستای اصلاح اعتقاد و فرهنگ دینی مردم گام بردارند و همواره در حیطه مدیریتی خود اقامه نماز را حاکم کنند.

امام جمعه قائمیه گفت: مسئولیت‌ها ماندگار نیست بنابراین تا زمانی که مسئولان بر این جایگاه تکیه زده‌اند همواره باید پاسخگوی وجدان خود، مردم و خداوند بوده و ذره‌ای نباید از آن کوتاهی کنند.

انتهای پیام/2448/م20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول