اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم ‌مقام شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کرمان:

تمامی نیروهای شاغل در ستادهای نماز جمعه کرمان مدارج عالی تحصیلی دارند

قائم‌مقام دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: تمام نیروهای شاغل در ستادهای نماز جمعه استان کرمان دارای مدارج عالی حوزوی و دانشگاهی هستند.

تمامی نیروهای شاغل در ستادهای نماز جمعه کرمان مدارج عالی تحصیلی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمد جعفری عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان اظهار داشت: در حال حاضر 48 نماز جمعه در سطح استان کرمان اقامه می‌شود و زمینه راه‌اندازی چهل و نهمین نماز جمعه در شهر نودژ از توابع شهرستان منوجان نیز فراهم شده است.

وی ادامه داد: نماز جمعه 9 شهرستان کرمان در مصلا اقامه می‌شود و 16 شهرستان در حال ساخت و ساز جایگاه اختصاصی نماز جمعه هستند.

قائم ‌مقام دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان افزود: در مجموع 2 هزار و 625 نفر نیرو در ستادهای نماز جمعه استان کرمان فعالیت می‌کنند که یک هزار و 377 نفر مرد و یک هزار و 248 نفر زن هستند.

وی تصریح کرد: تمام نیروهای شاغل در ستادهای نماز جمعه استان کرمان دارای مدارج عالی حوزوی و دانشگاهی هستند.

جعفری ابراز داشت: طی هر سال چهار همایش آموزشی و توجیهی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمان برای ائمه جمعه سراسر استان برگزار و مباحث مهم مورد تاکید قرار می‌گیرد.

قائم ‌مقام دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان در پایان اذعان داشت: در خطبه‌های نماز جمعه روشن‌گری‌های مناسبی برای جوانان و آحاد جامعه در ارتباط با مسائل مختلف از جمله تحکیم بنیان خانواده، معضلات و آسیب‌های اجتماعی و ... صورت گرفته است.

انتهای پیام/80017/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول