اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی

ابتکار و رسا در جام رسانه‌های قم فینالیست شدند

تیم‌های فوتسال ابتکار و رسا با عبور از سد حریفان خود موفق به کسب جواز حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام رسانه‌های قم شدند.

ابتکار و رسا در جام رسانه‌های قم فینالیست شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال برای نخستین بار مسابقات فوتسال جام رسانه‌ها در قم برگزار شد.

این بازی‌ها با حضور 6 تیم به مناسبت روز خبرنگار در مردادماه امسال آغاز شد.

6 تیم حاضر در مسابقات نخستین دوره فوتسال جام رسانه‌ها در قم، دیدارهای خود در مرحله مقدماتی را در 2 گروه سه تیمی شروع کردند و بازی‌ها نیز به شکل دوره‌ای به انجام رسید تا از هر گروه 2 تیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست بیاورد.

تیم‌های فوتسال فارس، افق حوزه و ایلنا در گروه نخست از مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال جام رسانه‌ها با یکدیگر به رقابت پرداختند و این در حالی بود که تیم‌های فوتسال ابتکار، رسا و ایرنا نیز بازی‌های گروه دوم از مرحله نخست را تشکیل می‌دادند.

در پایان بازی‌های مرحله مقدماتی، تیم‌های فوتسال فارس و افق حوزه از گروه نخست و تیم‌های فوتسال ابتکار و رسا از گروه دوم مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی نخستین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی جام رسانه‌های استان قم را کسب کردند.

با توجه به برنامه‌ریزی مسئولان برگزاری این مسابقات، در مرحله نیمه نهایی، فوتسالیست‌های فارس به ابتکار برخورد کردند و تیم فوتسال رسا نیز به مصاف تیم فوتسال افق حوزه رفت که در پایان این 2 مسابقه تیم‌های رسا و ابتکار با عبور از سد حریفان خود به دیدار نهایی رسیدند.

بعد از این‌که بازی‌های مرحله مقدماتی در سالن‌های ورزشی شهید حسن امجدی و شهدای شهرداری قم به انجام رسید، سالن ورزشی بانک ملی قم میزبان دیدارهای مرحله نیمه نهایی بود که طی آن تیم‌های فوتسال ابتکار و رسا راهی دیدار نهایی شدند و تیم‌های فوتسال فارس و افق حوزه نیز به مسابقه رده‌بندی راه یافتند.

بدین ترتیب در زمان و مکانی که متعاقباً از سوی مسئولان برگزاری مسابقات نخستین دوره فوتسال جام رسانه‌های استان قم اعلام خواهد شد، تیم‌های فوتسال ابتکار و رسا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های فوتسال فارس و افق حوزه برگزار کننده بازی رده‌بندی هستند تا بدین ترتیب قهرمان، نایب قهرمان و تیم‌های سوم و چهارم از مسابقات این دوره مشخص شوند.

انتهای پیام/78002/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول