اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نسرین مقانلو:

سریال مختارنامه ماندگارترین کار هنری‌ام بود / سکانس کربلا را با گریه و تاثر خاص گرفتیم

بازیگر سریال مختارنامه گفت: حضور در سریال مختارنامه عالی‌ترین و ماندگار‌ترین کار هنری و بازیگری بنده است که جا دارد از استادم میر‌باقری و فخیم‌زاده به خاطر انتخاب بنده برای بازی در این سریال قدردانی کنم.

سریال مختارنامه ماندگارترین کار هنری‌ام بود / سکانس کربلا را با گریه و تاثر خاص گرفتیم

نسرین مقانلو در حاشیه جشنواره فیلم میلاد سرخ در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بنده بیش از 6 سال در‌گیر حضور در این سریال به عنوان بازیگر بودم و برای بازی در این سریال حس عجیب  و غریبی داشتم به طوری که این حسم را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم.

وی در خصوص اشک‌هایی که در هنگام دریافت جایزه با نمایش بخش‌هایی از سریال مختارنامه می‌ریخت، عنوان کرد: بنده به این دلیل گریه می‌کردم که یاد صحنه‌ای از فیلمبرداری این سریال افتادم که همه در آن صحنه بالاتفاق گریه کردیم و آن هم مربوط به سکانس روز عاشورا بود که البته به دلایل مختلف این سکانس پخش نشد.

بازیگر سینما و تلویزیون با یادآوری اینکه کار تاریخی با رئال فرق کرده و سنگینی کار تاریخی واقعاً ملموس و حس شدنی است، افزود: 10 سال پیش که سریال مختار‌نامه فیلمبرداری می‌شد بنده با دعوت میر‌باقری و فخیم‌زاده در این سریال حضور پیدا کردم و هرگز لذت حضور در این اثر تاریخی را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم.

مقانلو با قدردانی از دست‌اندرکاران جشنواره فیلم میلاد سرخ برای انتخاب بازیگرانی از سریال مختارنامه با هدف تجلیل در این جشنواره ادامه داد: بنده با علاقمندی در موطن‌ام حضور پیدا کردم چرا که اجداد پدری بنده اهل دشت مغان هستند که البته به منطقه مشهد و سبزوار تبعید شده‌اند اما تبار مادری‌ام بختیاری است.

وی آرزویش را نیز برای حضور در سریال‌های تاریخی و مذهبی یادآور شد و تصریح کرد:‌ به دلیل آنکه خودم نیز فردی متعصب مذهبی هستم کار تاریخی را فوق‌العاده دوست دارم و امیدوارم بار دیگر در عمر بازیگری‌ام فرصتی فراهم آید تا در کارهای تاریخی حضور پیدا کنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون ابراز داشت: در حال حاضر مشغول بازی در یک سریال برای شبکه یک هستم و امیدوارم این سریال پاییز امسال پخش شود تا مخاطبان بتوانند از آن استفاده کنند.

مقانلو در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل برای دست‌اندرکاران جشنواره میلاد سرخ آرزوی توفیق کرد و از آنها خواست با توانمندی و قدرت بیشتر این جشنواره دو سالانه را در سال‌های آینده دوام و قوام ببخشند.

انتهای پیام/62003/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول