اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیای کردستان:

خدمت صادقانه به مردم مصداق بارز امر به معروف است

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به اهداف نظام اسلامی در خدمت صادقانه به مردم، خدمت به مردم را یکی از مصداق‌های بارز معروفات در جامعه ذکر کرد.

خدمت صادقانه به مردم مصداق بارز امر به معروف است

محمود الله‌مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: پذیرفتن مسئولیت در نظام اسلامی همواره به منظور خدمت به مردم و ایجاد زمینه آسایش و آرامش بیشتری برای خلق‌الله صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مسئولانی که دلسوزانه و شبانه‌روز به فکر خدمتگذاری هرچه بهتر و موثرتر به مردم هستند همواره از نتایج کارها و اقدامات آن‌ها می‌توان به حسن نیت و میزان مسئولیت‌پذیری آن‌ها پی‌برد.

وی با بیان اینکه خداوند متعال اجرای امر به معروف و نهی از منکر را بر همه مسلمانان واجب کرده است، بیان داشت: گسترش و ترویج معروفات در جامعه به وسیله خدمت صادقانه و اقدامات فرهنگی همواره باید مدنظر قرار گیرد.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان بی تفاوتی نسبت به اوضاع مختلف کشور اعم از سیاسی، اقتصادی و به ویژه فرهنگی را آفت بزرگی خواند و اظهار داشت: بزرگان دین ما همواره بر پیگیری امورات زیرمجموعه تاکید داشته اند و این همان مصداق بارز امر به معروف است.

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: اگر تمامی مردم نسبت به وضع و شرایط هم‌میهنانشان اهمیت قائل و در صورت مشاهده کوچک‌ترین لغزش و خطایی در آن‌ها، آن را متذکر شوند بدون شک شاهد جامعه‌ای سالم و بدون هنجار خواهیم بود.

وی اظهارداشت: وجود همکاری و همدلی بین مردم و اهمیت به وضعیت و شرایط یکدیگر در زمان جنگ تحمیلی منجر شد آن شرایط سخت و ناگوار برای خانواده‌های ایرانی تاحدودی قابل تحمل شود.

وی عنوان کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس همواره بیشتر مردم جوانان و افراد توانمند را برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل تشویق و ترغیب می‌کردند.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان افزود: امروز نیز کشور ما در جنگ نرم قرار گرفته که مردم و مسئولان باید با همان روحیه زمان جنگ تحمیلی جوانان را از پیروی از روش‌ها و سبک‌های غربی برحذر دارند و  به سوی معارف و ارزش‌های اسلامی سوق دهند.

الله‌مرادی یادآورشد: اقدامات و طرح‌هایی که توسط شهیدان رجایی و باهنر در کشور ما پیاده‌سازی و اجرا شد برای مردم تاکنون خیر و برکات زیادی داشته است.

وی اظهار داشت: تمامی مسئولان باید با الگو گرفتن از افراد بزرگی هم‌چون این دو شهید بزرگوار دولت در عرصه خدمت‌رسانی به مردم فعالیت کنند.

وی در پایان بیان داشت: علت زنده‌ماندن نام و یاد شهیدانی هم‌چون رجایی و باهنر بعد از گذشت بیش از دو دهه، به موجب مسئولیت‌شناسی آن‌ها و انجام خدمت صادقانه به مردم و برای رضای خداوند بوده است که تاسی کارمندان و دولتمردان از این دو شهید زمینه را برای خدمت صادقانه فراهم می‌کند.

انتهای پیام/79003/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول