اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

هفته دولت فرصتی برای بیان خدمت‌رسانی‌هاست

استاندار قم گفت: در هفته دولت فرصت خوبی برای معرفی خدمات دستگاه‌های دولتی و اجرایی فراهم می‌شود و مدیران این ادارات هم باید گزارش عملکرد خود را به درستی در اختیار عموم قرار دهند.

هفته دولت فرصتی برای بیان خدمت‌رسانی‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کرم‌رضا پیریایی امروز در آیین افتتاح 248 پروژه عمرانی قم که در سالن معصومیه استانداری قم برگزار شد با بیان اینکه این طرح‌ها با اعتباری 366 میلیارد تومانی به سرانجام رسیده‌اند اظهار کرد: حمل و نقل، کشاورزی، توسعه راه‌های روستایی، مدیریت شهری، مسکن، بهسازی و مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی، محیط زیست، پروژه‌های آموزشی و ورزشی و تاسیسات زیربنایی مانند آب و فاضلاب و مخابرات از جمله موضوعات این پروژه‌ها هستند.

وی افزود: در هفته دولت فرصت خوبی برای معرفی خدمات دستگاه‌های دولتی و اجرایی فراهم می‌شود و مدیران این ادارات هم باید گزارش عملکرد خود را به درستی در اختیار عموم قرار دهند.

استاندار قم با بیان اینکه در این مراسم از نخستین شهردار پس از پیروزی انقلاب در قم هم تجلیل می‌شود گفت: آقای عرب یکی از چهره‌های ماندگار استان قم به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: امروز پروژه‌های عمرانی زیادی به صورت همزمان در قم به بهره‌برداری می‌رسند که مجموعه آنها نشان‌دهنده تلاش‌ دستگاه‌های اجرایی است و تقدیر از نخستین شهردار پس از انقلاب در قم هم در این میان گویای قدردانی از همه مسئولان گذشته شهر و استان است.

پیریایی با بیان اینکه نکوداشت و تقدیر از مدیران شایسته که سرمایه‌های معنوی اجتماع محسوب می‌شوند اهمیت بالایی دارد خاطرنشان کرد: در حقیقت می‌توان گفت تکریم انسان‌های ارزشمند وظیفه‌ای دینی و اخلاقی در جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/78004/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول