اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

تحولات بزرگی در تبلیغات اسلامی زنجان صورت گرفته است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: از چند سال پیش تغییر و تحولات بزرگی در اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان صورت گرفته است.

تحولات بزرگی در تبلیغات اسلامی زنجان صورت گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی در مراسم گرامیداشت روز کارمند که با حضور پرسنل اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که امروز دستگاهها و سیستم‌ها را به حرکت و پویایی وا می‌دارد منابع انسانی است و منابع انسانی زبده و با انگیزه می‌تواند تغییر و تحولات عظیمی را در سطح جامعه بوجود آورد.

این مسئول با اشاره به اینکه سیستم دنیا در حال حاضر در حال تحول است، گفت: دنیای امروز با سرعتی شتابنده در حال تغییر و تحول است و ما باید خود را با این تغییر و تحولات هماهنگ کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه طبیعت در حال تحول است یادآور شد: تحول اساسی باید در زندگی انسان صورت گیرد و انسان باید تحولات مثبت خود را به درجات بالای انسانی برساند و در غیر این صورت انسان گرفتار زندگی روزمره می‌شود.

دشتکی افزود: در آیات و روایات اسلامی بر تغییر و تحولات بشری تاکید فراوان شده است و تحول باید همیشه مورد توجه برنامه ریزان باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اصول اساسی تحول آن است که تحول باید فرهنگی و فکری باشد و تا در اندیشه انسان تحول صورت نگیرد شاهد هیچگونه تحول در اطراف خود نخواهیم بود و آثار تحول از فکر و اندیشه آغاز می‌شود و در هر دستگاهی اگر بخواهیم تحول ایجاد شود باید در وهله نخست تحول فکری در خودمان شکل بگیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان با بیان اینکه برنامه‌ریزی باید به فکر تبدیل شود تصریح کرد: در سیستم برنامه‌ریزی ما باوری به وجود آمده و برنامه‌ریزی باید به فکر تبدیل شود تا کارها به درستی پیش رود.

این مسئول هدف گذاری را از دیگر عواملی دانست که می‌تواند در رسیدن به تحول یاری رساند و گفت: باید راهبردهای رسیدن به هدف کاملا بررسی شود و با جدیت به دنبال تغییر و تحولات عظیم در سیستم‌ها و دستگاهها برآمد.

دشتکی با اشاره به اینکه تمام تحولات در ادارات با همت کارکنان آن دستگاه به وقوع می‌پیوندد، تصریح کرد: با داشتن نیروی با انگیزه می‌توان به تحولات گسترده دست یافت.

وی ابراز داشت: آنچه موجب روشمند عمل کردن مدیر می‌شود کارمند است و کارمندان با مشارکت با انگیزه بالا و تکلیف مدارانه می‌توانند به تحولات یاری رسانند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: مدیران با مدیریت مشارکتی می‌توانند به تغییر و تحولات یاری رسانند و لازمه این امر همکاری و مشارکت کارکنان در تمام کارهاست.

این مسئول گفت: مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز با انجام کارهای بزرگ فرهنگی توانسته خدمات گسترده‌ای را به مردم انجام دهد و با الگو قراردادن شهید رجایی و با هنر به قله های موفقی دست یافته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان متذکر شد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان همه ساله با اتخاذ سیاست‌های چندگانه تلاش می‌کند به رسالت خود به بهترین شکل ممکن عمل کند.

وی در پایان اذعان داشت: این اداره کل امسال با سیاست‌های 10گانه خود تلاش می‌کند برنامه‌های تحول اداری را به حوزه فرهنگی بسط دهد.

انتهای پیام/2308/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول