اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیین اختتامیه جشنواره فیلم میلاد سرخ

نسرین مقانلو و امین زندگانی تجلیل می‌شوند

آیین اختتامیه دومین جشنواره دو سالانه میلاد سرخ در حالی عصر امروز به کار خود پایان می‌رسد که قرار است از بازیگران نام آشنای کشور نسرین مقانلو و امین زندگانی تجلیل شود‌.

نسرین مقانلو و امین زندگانی تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ظهر امروز در جلسه هماهنگی اختتامیه دومین جشنواره ملی میلاد سرخ در اردبیل اظهار داشت: آیین اختتامیه این جشنواره عصر امروز و ساعت 17 در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار خواهد شد و از بین 55 فیلم راه یافته به این جشنواره از آثار برتر تجلیل خواهند شد‌.

منصور شرفی خاطرنشان کرد: در این مراسم با شکوه از فرزند شایسته کهنسال اردبیل جابر عناصری تجلیل شایسته‌ای صورت خواهد گرفت و از چند دهه خدمات ارزشمند او در برنامه‌ها و آیین‌های مذهبی و عاشورایی مورد تقدیر و تجلیل قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: در کنار این هنرمند پیشکسوت کشور و افتخار استان اردبیل در آیین اختتامیه جشنواره فیلم میلاد سرخ از خانواده شهیدان سرافراز برادران عظیم‌پور نیاری تجلیل خواهند شد تا یاد و خاطره این فرزندان برومند خطه سبلان که با اهدای خون خود عزت و سرفرازی را برای ما به ارمغان آورده‌اند پاس داشته شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تجلیل از کاتب قرآن، هنرمند و خوشنویس برجسته استان عبدالحسین‌زاده از دیگر برنامه‌های آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی فیلم میلاد سرخ است‌.

شرفی افزود: در این مراسم باشکوه که مسئولان و هنرمندان کشوری و استانی حضور خواهند داشت از دو چهره هنری کشور که در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف نقش‌آفرینی داشتند به عنوان چهره‌های ماندگار این جشنواره تجلیل خواهد شد که امیدواریم در این برنامه بتوانیم ادای دینی را به ساحت هنرمندان والا‌تبار نشان داده باشیم.

این مسئول تجلیل از امید زندگانی و نسرین مقانلو از چهره‌های هنری نام آشنای کشورمان از دیگر برنامه‌های آیین اختتامیه توصیف کرد و ادامه داد‌: در این برنامه همچنین قرار است از سه رسانه برتر استان از انعکاس برنامه میلاد سرخ تجلیل شود.

دبیر دومین جشنواره فیلم میلاد سرخ تصریح کرد: این جشنواره دوسالانه در راستای ترویج و تحکیم فرهنگ دینی با رویکرد و پاسداشت مقام شامخ حضرت سید شهدا و اصحاب و یاران باوفایش برگزار شده و از آثار برتر تجلیل می‌شود‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شرفی در پایان سخنان خود محور‌های چهار‌گانه جشنواره را سیر و سلوک، مجالس پاسداشت و سوگ، رهروان و جشن و اعیاد اعلام کرد.

انتهای پیام/62001/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول