اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

دستگاه‌های دولتی خود را رقیب شهرداری نمی‌دانند / شهرداری از روزمرگی خارج شده است

فرماندار اردبیل گفت: هیچ یک از دستگاه‌های دولتی نه تنها خود را رقیب شهرداری نمی‌دانند بلکه یاریگر این مجموعه در ارائه خدمات بیشتر هستند.

دستگاه‌های دولتی خود را رقیب شهرداری نمی‌دانند / شهرداری از روزمرگی خارج شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی شهرداری اردبیل اظهار داشت: شهر اردبیل امروز به یک کارگاه بزرگ عمرانی و آبادانی تبدیل شده که باید قدر آن را دانست.

وی با قدردانی از تلاش‌های شهردار اردبیل، کارکنان مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل و با آرزوی توفیق برای منتخبان دور چهارم شورای اسلامی شهر اردبیل، تصریح کرد: امروز به هر نقطه از شهر اردبیل که نگاه می‌کنیم فعالیت‌های گسترده‌ای را شاهد هستیم که انصافاً می‌توان گفت فعالیت‌های عمرانی شهرداری، اردبیل را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده است.

وی افزود: این خدمات موفق که حاصل زحمات همه مسئولان و کارکنان شهرداری اردبیل از کارگر و پارکبانان گرفته تا معاونان و شخص شهردار و حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل است، نمونه موفقی از حرکت جمعی می‌باشد و به توسعه و آبادانی بیشتر شهر منجر می‌شود.

فرماندار اردبیل یادآور شد: علاوه بر 104 پروژه افتتاحی در شهرستان اردبیل به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و به غیر از طرح‌های افتتاحیه شهرداری اردبیل از هفته دولت تا هفته دفاع مقدس، پروژه‌های دیگری با هزینه‌کرد حدود 264 میلیارد تومان در سطح شهرستان از روستاها تا سطح محلات به بهره‌برداری خواهد رسید.

دبیر عنوان کرد: یک هزار و 906 واحد مسکن مهر از این میان در قالب قراردادهای دو جانبه و سه جانبه انجام می‌گیرد و 4 هزار و 300 واحد هم به صورت خود مالکین قسمت عمده این پروژه‌ها را شامل می‌شود که به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول با تاکید مجدد بر گسترش فعالیت‌های عمرانی در نقاط مختلف شهر اردبیل، بیان داشت: به یاد دارم در زمان حضورم در دور دوم شورای اسلامی شهر از بستن اعتبار و بودجه 16 میلیارد تومانی شهرداری خوشحال بودیم و خوشبختانه امروز می‌بینیم که بودجه عمرانی و جاری شهرداری اردبیل در مجموع به رقمی بیش از 170 میلیارد تومان می‌رسد و تلاش و کار و کوشش صورت گرفته نیز در تمامی ابعاد مثال‌زدنی است.

فرماندار اردبیل افزود: سه عامل را می‌توان برای این موفقیت‌ها دخیل دانست که عامل اول همان خروج از روزمرگی و حرکت از روی برنامه مدون است.

دبیر ادامه داد: عامل دوم هم تاثیر فضای توام با تعامل است که بر استان حاکم می‌باشد بدین معنی که دستگاه‌های دولتی خود را رقیب شهرداری نمی‌دانند و شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز در تصمیماتشان از نظرات و ایده‌های دیگران استفاده می‌کنند.

دبیر یادآور شد: عامل سوم نیز بحث مدیریت شهر بدون توجه به حاشیه‌هاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  وی در پایان سخنان خود وجود این عوامل را بسیار ارزشمند و در توسعه همه‌جانبه شهر تاثیر‌گذار خواند و ابراز داشت: به نوبه خود با قدردانی از زحمات اعضای دور سوم شورای اسلامی شهر، برای اعضای دور چهارم شورای اسلامی شهر آرزوی توفیق دارم و تداوم فضای بدون حاشیه و توأم با تعامل در مدیریت آینده شهر اردبیل را از شورا انتظار داریم.

انتهای پیام/62004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول