اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سگز‌آباد خواستار شد

اختصاص اعتبار استانی برای ساخت یک بوستان در سگز‌آباد

شهردار سگز‌آباد خواستار تخصیص چهار میلیارد ریال از اعتبار استانی قزوین برای ساخت یک بوستان در این شهر شد.

اختصاص اعتبار استانی برای ساخت یک بوستان در سگز‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حسین هاشمی صبح امروز در جلسه توسعه شهری سگز‌آباد با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر به سگز‌آباد خواستار اختصاص چهار میلیارد ریالی اعتبار برای ساخت یک بوستان ورزشی و فضای سبز در شهر سگز‌آباد از محل اعتبارات استانی شد.

هاشمی در خصوص معضلات کنونی شهر سگز‌آباد گفت: جاده ورودی این شهر در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد و 80 درصد از درآمد یک میلیارد و 700 میلیون تومانی شهرداری سگز‌آباد نیز از محل ارزش افزوده بوده است.

وی از ساماندهی شکل دیوارهای شهرداری سگز‌آباد خبر داد و اظهار داشت: طی 18 ماه گذشته 200 تا 250 متر عملیات نرده‌گذاری با مساحت 30 متر مربع در محدوده شهرداری و انبارهای خدمات شهری سگزآباد به انجام رسیده است.

هاشمی با اشاره به اختصاص سه میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار برای احداث ساختمان آتش‌نشانی، سالن اجتماعات و محوطه‌سازی شهرداری سگزآباد بیان کرد: همچنین در سال گذشته طرح اصلاح شده میدان ورودی، مسجد بین‌راهی و بوستان تات شهر سگز‌آباد به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به توزیع 62 هزار متری آسفالت و زیرسازی توسط شهرداری سگز‌آباد طی 18 ماه گذشته ادامه داد: انجام 73 هزار متر جدول‌گذاری و مکانیزه‌سازی طرح جمع‌آوری زباله جزو فعالیت‌های این شهرداری بوده و البته هزینه تردد خودروها نیز از زمان مکانیزه‌سازی حمل زباله تاکنون کاهش یافته است.

شهردار سگز‌آباد عنوان کرد: در صورت راه‌اندازی سایت محمدآباد زباله‌های شهری سگز‌آباد به محل یاد شده انتقال می‌یابد.

وی از تملک و بازگشایی چهار هزار و 800 متر از خیابان‌های این شهر طی 18 ماه گذشته خبر داد و افزود: همچنین طرح تفکیک 20 هکتاری اراضی شهر سگز‌آباد به همراه طرح تفکیک و آماده‌سازی نیز صورت گرفته است.

هاشمی با اشاره به وجود محوطه‌های گردشگری این شهر خاطرنشان کرد: منطقه غنات شهر سگز‌آباد با اجرای طرحی توسط شهرداری به منطقه گردشگری برای تفریح شهروندان تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به ساماندهی سیستم اداری سگز‌آباد با استخدام دو نیروی فنی خدمات شهری تصریح کرد: همچنین شهرداری با انجام امور صرفه‌جویی از برداشت بی‌رویه منابع آب جلوگیری کرده است.

شهردار سگز‌آباد به اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط شهرداری سگز‌آباد پرداخت و عنوان کرد: برگزاری همایش‌های پیاده‌روی، یادواره شهدا و مراسم ملی و مذهبی نتیجه فعالیت 30 تا 35 نیرو بوده است.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول