اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4قم خبر داد

احداث ساختمان آتش نشانی جدید در بوستان علوی

شهردار منطقه چهار قم از احداث ساختمان آتش نشانی جدید در حاشیه بوستان علوی خبر داد.

احداث ساختمان آتش نشانی جدید در بوستان علوی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد نکونام افزود: با توجه به توسعه شهری و گسترش محدوده‌های مسکونی در برخی مناطق قم به ویژه منطقه چهار و کمبود ایستگاه آتش نشانی در راستای پوشش حوادث و امداد و نجات شهروندان، شهرداری کلانشهر قم را بر آن داشت تا تعداد ایستگاه‌های موجود سطح منطقه چهار را به سه ایستگاه افزایش دهد.

وی افزود: در این راستا با تأکید شهردار قم مبنی بر توجه ویژه به حفظ ایمنی شهروندان، قطعه زمینی به مساحت حدود یک هزار و 500 مترمربع در حاشیه بوستان علوی برای این منظور در نظر گرفته شده و برای ایجاد ایستگاه سه آشیانه‌ای مساحتی در حدود 900 مترمربع از آن وارد فاز اجرایی شد.

شهردار منطقه چهار قم در ادامه محدوده عملیاتی این ایستگاه را محور بلوار غدیر شامل شهرک قدس، شهرک مهدیه، شهرک مسکونی در حال شکل گیری روبه‌روی بوستان علوی، امداد و نجات جاده غدیر و همچنین کمک رسانی به ایستگاه‌های 6 و 14 عنوان کرد و اظهار داشت: با احداث این ایستگاه ارائه عملیات امداد و اطفاء حریق سریع‌تر و مطلوب‌تر صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه اجرای عملیات عمرانی این پروژه از اواخر مرداد ماه شروع شده است بیان داشت: بودجه لازم برای ساخت و تکمیل این ایستگاه حدود 14 میلیارد ریال برآورد شده و زمان اتمام آن پایان سال جاری است.

انتهای پیام/2258/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول