اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه تأکید کرد

لزوم استقرار پایگاه امداد و نجات در مسیر دیشموک

فرماندار کهگیلویه نبود پایگاه امداد و نجات در مسیر دیشموک را ضعف مدیر عامل سازمان هلال‌احمر استان دانست و گفت: با توجه به پرپیچ و خم بودن جاده این مسیر استقرار پایگاه امداد و نجات ضرورت دارد.

لزوم استقرار پایگاه امداد و نجات در مسیر دیشموک

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری صبح امروز در جمع کارکنان جمعیت هلال‌احمر شهرستان ایجاد پایگاه امداد و نجات در مسیر دهدشت به دیشموک را لازم دانست و اظهار داشت: نبود پایگاه امداد و نجات در این مسیر ضعف مدیر عامل سازمان هلال‌احمر را می‌رساند.

فرماندار کهگیلویه بر لزوم استقرار پایگاه امداد و نجات تأکید کرد و افزود: با توجه به کوهستانی و پر پیچ و خم بودن جاده این مسیر و احتمال وقوع تصادفات لازم است جمعیت هلال‌احمر شهرستان نسبت به استقرار پایگاه امداد و نجات جاده‌ای اقدام کند.

جعفری جایگاه هلال‌احمر را رفیع خواند و با بیان اینکه اقدامات اعضای این جمعیت در شرایط بحران و وقوع حوادث تسکین‌دهنده آلام است تصریح کرد: سوق دادن جوانان به هلال‌احمر یکی از دغدغه‌های این جمعیت باشد.

وی جذب تیمی جوانان در جمعیت هلال‌احمراز طریق فراخوان را خواستار شد و افزود: با برگزاری همایش و مانور در راستای حفظ آمادگی را لازم دانست و گفت: میزان آمادگی جهت مقابله با حوادث باید به صورت مستمر تخمین زده شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه آموزش را سرلوحه کار جمعیت هلال‌احمر دانست و ابراز داشت: آموزش نجات غریق و کوهستان از اولویت‌های این جمعیت قرار گیرد.

جعفری با اشاره به نبود پایگاه امداد و نجات در مسیر پر پیچ و خم دهدشت به دیشموک بر لزوم استقرار پایگاه در این مسیر تأکید کرد و گفت: مدیر عامل سازمان هلال‌احمر استان در این مورد کوتاهی کرده است.

وی ایجاد اردوگاه اسکان اضطراری را متذکر و خواستار پیگیری تسریع در روند احداث این اردوگاه شد.

فرماندار کهگیلویه ایجاد پایگاه داوطلبان در روستاها را نیز لازم دانست و گفت: در روستاهای بزرگ تابعه استقرار پایگاه‌های هلال‌احمر در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش فارس در این دیدار فرماندار کهگیلویه به عضویت امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه درآمد.

هم‌چنین به مناسبت هفته دولت عضوگیری از مسئولان در امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان شروع شده است.

انتهای پیام/82016/ش‌30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول