اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر:

هر استانی باید پایگاه امداد و نجات هوایی داشته باشد

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: باید به جایی برسیم که هر استانی پایگاه امداد و نجات هوایی داشته باشد.

هر استانی باید پایگاه امداد و نجات هوایی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد مظفر دقایقی پیش در آئین افتتاح پایگاه امداد و نجات هوایی استان قزوین اظهار داشت: مردم پشتوانه جمعیت هلال احمر هستند و هیچ کس در این جمعیت کار نمی‌کند، مگر اینکه خود را متعلق به هلال احمر بداند.

وی ادامه داد: امدادگرها با وجود اینکه جوان هستند، زندگی خود را صرف خدمت‌رسانی کرده و در تمام حوادث ناگوار و وقایع طبیعی حضور دارند و به مردم کمک‌رسانی می‌کنند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با تشکر از استانداری، مدیریت بحران و شهرداری قزوین افزود: با تعامل خوبی که بین این دستگاه‌ها بود، پایگاه امداد و نجات هوایی در استان قزوین افتتاح شد.

مظفر عنوان کرد: حوادث از جمله مسائلی است که نمی‌دانیم کی و کجا اتفاق می‌افتد که این از اسرار آفرینش به حساب می‌آید و برای تکامل تفکر انسان و ایجاد حس انسان‌دوستانه بین آنها آفریده شده است.

این مسئول با بیان اینکه در هر حادثه‌ای به نکته‌های جدید برخورد می‌کنیم، تصریح کرد: باید روز به روز تجهیزات و امکانات خود را توسعه دهیم و آنها را به روزرسانی کنیم، چرا که در پی وقوع هر حادثه‌ای به مسائل جدیدی برخورد می‌کنیم.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر بیان کرد: استان قزوین در بخش امدادرسانی عملکرد خوبی داشته و با حضور به موقع در حوادث از خسارت‌های احتمالی جلوگیری کرده است.

مظفر اظهار داشت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که تجهیزات امداد و نجات هوایی همانند امداد و نجات زمینی توسعه و گسترش پیدا کند.

این مسئول اضافه کرد: باید به جایی برسیم که در هر استان پایگاه امداد و نجات هوایی مستقر باشد و در کمترین زمان ممکن به مردم کمک‌رسانی کند.

مظفر با اشاره به ظرفیت‌های استان قزوین گفت: این استان خط مواصلاتی 12 استان است و در شمال و جنوب آن حوادث ناگواری رخ داده، به همین دلیل پایگاه امداد و نجات هوایی را در استان قزوین ایجاد کردیم تا در صورت لزوم با تجهیزاتی که در اختیار دارد به کمک استان‌های همجوار نیز کمک‌رسانی کند.

انتهای پیام/77003/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول