اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین اعلام کرد

اختصاص بالگرد امداد و نجات به قزوین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از اختصاص بالگرد امداد و نجات با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان به این استان خبر داد.

اختصاص بالگرد امداد و نجات به قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین درویشی ظهر امروز در آئین افتتاح پایگاه امداد و نجات هوایی استان قزوین اظهار داشت: هلی‌کوپتر امدادی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان به پایگاه امداد و نجات هوایی استان قزوین اختصاص یافت.

وی ادامه داد: این هلی‌کوپتر به صورت 24 ساعته و دائمی در این پایگاه مستقر است که در مواقع ضروری و حوادث برای تسریع در کار امدادرسانی از آن استفاده می‌شود.

درویشی با اشاره به ظر‌فیت‌های استان قزوین افزود: این استان کریدور 12 استان است و هر روزه 140 هزار خودرو از عوارضی قزوین عبور می‌کنند و 2 هزار اتوبوس شب تا صبح از این عوارضی می‌گذرند که این نشان‌دهنده حادثه‌خیز بودن استان قزوین است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین اضافه کرد: با توجه به این ظرفیت‌ها موفق شدیم تهران را برای استقرار هلی‌کوپتر امدادی در قزوین متقاعد کنیم که دستاورد خوبی به حساب می‌آید.

درویشی عنوان کرد: بالگرد امداد و نجات صرفا امدادی بوده و استفاده از آن در موارد دیگر ممنوع است.

این مسئول ابراز داشت: با ایجاد پایگاه امداد و نجات هوایی استان قزوین سرعت امدادرسانی در این استان افزایش پیدا می‌کند و از بسیاری از خسارت‌های احتمالی جلوگیری می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در خاتمه گفت: از این هلی‌کوپتر امدادی علاوه بر استفاده در حوادث در شناسایی مناطق حادثه‌خیز و همچنین مانورهای امدادی نیز استفاده می‌شود.

انتهای پیام/77003/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول