اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان جمعیت هلال‌احمر گلستان خبر داد

افتتاح نخستین مرکز فیزیوتراپی غرب گلستان در بندرگز

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر استان گلستان گفت: امروز در آیین افتتاح متمرکز پروژه‎های متمرکز شهرستان بندرگز به مناسبت هفته دولت، اولین مرکز فیزیوتراپی غرب گلستان افتتاح شد.

افتتاح نخستین مرکز فیزیوتراپی غرب گلستان در بندرگز

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد علی هروی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: این مرکز درمانی شهرستانهای بندرگز، کردکوی، ترکمن و گمیشان را تحت پوشش خود قرار می‎دهد.

وی خاطرنشان کرد: خدمات این مرکز، در زمینه بیماری‎هایی است که با استخوان، مفاصل و عضلات سر و کار دارد.

احداث مرکز فیزیوتراپی با اعتبارات ملی و استانی

هروی یادآور شد: این مرکز به همت جمعیت هلال‌احمر استان و با اعتبارات ملی و استانی به بهره‎برداری رسیده است.

وی با اشاره به تعبیه بخش‎های دیگر درمانی در این مرکز فیزیوتراپی اضافه کرد: در ساختمان این مرکز که در مقابل بیمارستان شهر بندرگز احداث شده واحد تزریقات و مطب‎های درمانی نیز احداث شده است.

وی یادآور شد: انتظار می‎رود احداث این بخش درمانی در غرب استان، مانع از به زحمت افتادن و تردد شهروندان گلستانی برای دریافت خدمات مشابه به مرکز استان یا استان مجاور شود.

افتتاح پایگاه ثابت امداد و نجات در اینچه‌برون

این مسئول امداد و نجات در استان گلستان با اشاره به افتتاح دیگر پروژه‎های جمعیت هلال‌احمر در استان خاطرنشان کرد: در این هفته پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری در اینچه‌برون از توابع شهرستان گنبدکاووس افتتاح می‎شود.

هروی ادامه داد: با افتتاح و راه‎اندازی این مرکز، تعداد این مراکز امدادی در استان به تعداد پنج پایگاه ثابت افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش حوادث ترافیکی در استان این پایگاه‎های امداد و نجات در کنار نیروهای امداد و فوریت‎های پزشکی گلستان 115 به خدمات‎رسانی امدادی و کمک‎های جانبی همچون سکونت بازماندگان حادثه‌های ترافیکی می‎پردازند.

افتتاح هتل آپارتمان جمعیت هلال‌احمر در گرگان

هروی در ادامه از افتتاح هتل آپارتمان جمعیت هلال‌احمر استان در این هفته خبر داد و متذکر شد: این هتل سکونتی در خیابان دانش گرگان به بهره‎برداری می‎رسد.

وی افزود: این مجموعه ساختمانی با هدف درآمدزایی برای مجموعه هلال احمر استان احداث و به بهره‎برداری می‎رسد.

استان گلستان با جمعیتی حدود یک میلیون و 800 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد و به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی، این استان هرساله شاهد حوادث و بلایای متعدد طبیعی است.

انتهای پیام/83002/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول