اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عسلویه خواستار شد

معرفی عسلویه به عنوان شهرستان معین در استان بوشهر

فرماندار عسلویه خواستار معرفی عسلویه به عنوان شهرستان معین در استان بوشهر شد.

معرفی عسلویه به عنوان شهرستان معین در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجید محمودی شامگاه دوشنبه در نشست با نماینده مردم شهرستان‌های جم، دیر، کنگان و عسلویه در مجلس شورای اسلامی و روسای شوراهای اسلامی شهرستان عسلویه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته اول شهریورماه به‌عنوان هفته دولت نامگذاری شد تا یادآور خاطرات تلخ و جانگداز دوران تلاش و سختکوشی عناصر دلسوز و ایثارگر در نظام اجرای انقلاب که تمام هم و غمشان رفع مشکلات محرومان و حل مسائل مردم بوده باشد و بر ما واجب است راه عزیزان رجایی و باهنر را زنده نگه داریم.

فرماندار عسلویه با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته توسط احمدی در حوزه انتخابیه خود به ویژه شهرستان عسلویه، ابراز داشت: دکتر احمدی در همه کارهای اجرایی و زیربنایی شهرستان همیشه همراه و مددکار ما بوده‌اند و در هر جلسه‌ای که نیاز مبرم به حضور ایشان بوده حضوری فعال داشته‌اند.

محمودی، رؤسای شوراهای اسلامی را به صبر و شکیبایی دعوت کرد و گفت: همه چیز در یک فرجه زمانی قابل حل شدن نیست و باید کار کارشناسی و بعضاً در کمیته برنامه‌ریزی مورد بحث و مصوب قرار گیرد تا به نتیجه برسد.

وی افزود: توانایی شهرستان عسلویه یک توانایی ویژه و خاصی است و نیازی به گفتن اینجانب نیست؛ بلکه حقیقتی کتمان‌ناپذیر است و این توانایی به همگان ثابت شده است.

فرماندار شهرستان عسلویه، افزایش ارزش افزوده را نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای این شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: می‌توان با برنامه‌ای مدون و با تدوین چشم‌انداز 10 ساله تمامی مشکلات شهرستان عسلویه را که از نظر موقعیتی دارای موقعیت خاصی است به نقطه صفر رساند.

وی یادآور شد: می‌توانیم شهرستان عسلویه را به‌عنوان معین شهرستان‌های دیگر معرفی کنیم و این فرآیند بستگی به همکاری شوراهای اسلامی دارد که در این راستا همراه و همگام با مسئولین در راستای تحقق اهداف شهرستان گام برداشته شود.

محمودی به موضوع اشتغال اشاره و تصریح کرد: رویکرد زنگنه وزیر نفت رویکرد خوشبینانه‌ای به شهرستان عسلویه خواهد بود که توجه به محیط پیرامونی منطقه ویژه در اولویت سیاست شغلی خود قرار داده و مورد تاکید فراوان قرار داده است.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول