اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر عنوان کرد

شروع حماسه اقتصادی با نخستین سفر کاری وزیر نفت به عسلویه

استاندار بوشهر گفت: نخستین سفر کاری وزیر نفت به عسلویه استان بوشهر، تاییدی برای این موضوع است که شکستن تحریم‌ها، آغاز جهاد و حماسه اقتصادی شروع آن در استان بوشهر خواهد بود.

شروع حماسه اقتصادی با نخستین سفر کاری وزیر نفت به عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فریدون حسنوند، ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت : مجموعه مدیریتی استان بوشهربرای رسیدن به اهداف ترسیم شده تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند.

وی نقطه هدف خلق حماسه اقتصادی در کشور را استان بوشهر دانست و گفت: وزیر نفت دراولین سفر کاری خود، شهرستان عسلویه در استان بوشهر را انتخاب می‌کند که تاییدی است بر این موضوع که این نقطه می‌تواند نقطه آغاز حماسه اقتصادی در راستای تامین‌ نظر مقام معظم رهبری باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه گشایش در امور اقتصادی از مهم‌ترین اهداف و خلق حماسه اقتصادی است گفت: تحول در بخش‌های تولیدی، اقتصادی، معیشتی و اشتغال مردم  نتیجه خلق حماسه اقتصادی است.

حسنوند استان بوشهر را در ابعاد گوناگون دارای جایگاه مهم دانست و افزود: همه مدیران استان بوشهر با درک این موضوع که این استان یک جایگاه و اهمیت بسیار بالایی در ابعاد گوناگون دارد لازم است مدیران پرتوان با برنامه‌ریزی دقیق وبا نگاه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در راستای تحقق حماسه اقتصادی گام بردارند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر با داشتن ویژگی‌های مهم تاریخی و اقتصادی همواره گلوگاه حمله دشمنان مستبد بوده است تصریح کرد: استان استراتژیک بوشهر با پیشینه تاریخی چند هزار ساله با داشتن جایگاه خاص اقتصادی و مرزی نقش بسیار مهمی در خلق حماسه اقتصادی دارد و به‌عنوان پیش‌قراول خلق این حماسه قلمداد می‌شود.

وی مجموعه مدیران استان راخدمتگزار و نوکر مردم دانست و تصریح کرد: همه مدیران تکلیف‌گرا هستند خودشان را سرباز انقلاب ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم می‌دانندو خود را تا آخرین لحظه مسئولیت ، بدون ورود به حواشی، بدون خردنگری، بدون اختلاف ،برای رضای خدا، مردم و خشنودی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم خدمات صادقانه می‌کنند.

انتهای پیام/66006/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول