اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عسلویه خبر داد

احداث اردوگاه مجهز دانش‌آموزی در شهرستان عسلویه

فرماندار عسلویه از احداث اردوگاه مجهز دانش‌آموزی در شهرستان عسلویه خبر داد.

احداث اردوگاه مجهز دانش‌آموزی در شهرستان عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجید محمودی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش عسلویه گفت: آموزش و پرورش در واقع نهادی آینده‌ساز است و آینده کشور در دستان معلمان و فرهنگیان است.

وی افزود: معلمان با تربیت دانش‌آموزان و آینده‌سازان تاثیر بسزایی در پیشرفت کشور دارند و همه موظف هستیم در این مسیر همت کنیم.

فرماندار عسلویه با تجلیل از فعالیت‌های مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ادامه داد: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نگاه ویژه‌ای به عسلویه دارد و در رفع مشکلات این حوزه تلاش خوبی از خود نشان داده است.

محمودی از واگذاری زمین برای احداث اردوگاه مجهز و بزرگ دانش‌آموزی در روستای خره خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که بتوانیم اعتبارات ملی را به اردوگاه اختصاص بدهیم.

وی عنوان کرد: حمایت از طرح روستا مرکزی باعث حل بسیاری از مشکلات می‌شود و باید در این مسیر با تلاش و فعالیت بیشتر و موثرتر گام‌های اساسی برداریم.

فرماندار عسلویه گفت: هم‌اکنون شهرستان عسلویه نیاز به منازل سازمانی برای اقامت فرهنگیان دارد و رفع مشکل این قشر در گرو همکاری مسئولان است.

محمودی تصریح کرد: آموزش و پرورش عسلویه جلسات متعددی برای آمادگی مدارس در آغاز سال تحصیلی جدید داشته و به نظر می‌رسد مشکلی برای این مهم نداشته باشیم.

انتهای پیام/2452/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول