اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته جاری محقق می‌شود

افتتاح موزه مردم‌شناسی بندر عسلویه

شهردار عسلویه از افتتاح موزه مردم‌شناسی بندر عسلویه در هفته جاری خبر داد.

افتتاح موزه مردم‌شناسی بندر عسلویه

هوشنگ صمصامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: عسلویه از شهرهای مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و نقش این شهرستان در تامین سبد انرژی کشور بی‌نظیر است.

این مسئول افزود: رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری و افزایش امکانات رفاهی در این منطقه اولویت اساسی است که باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

شهردار عسلویه خاطرنشان کرد: برای هفته دولت چند طرح مهم و بزرگ به منظور افزایش امکانات بندر عسلویه و برای رضایتمندی مردم مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی از افتتاح فاز اول بوستان بزرگ خانواده در ساحل بندر عسلویه خبر داد و اضافه کرد: در هفته جاری فاز اول بوستان خانواده با وسعت 1.5 هکتار با اعتبار 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری افتتاح می‌شود و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

صمصامی تصریح کرد: فاز اول پارک ساحلی ستاره خلیج فارس نیز با وسعت 3 هکتار و اعتبار 20 میلیارد ریال در هفته جاری مورد بهره‌برداری رسمی قرار می‌گیرد.

این مسئول اضافه کرد: افتتاح موزه مردم‌شناسی بندر عسلویه نیز از طرح‌های مهمی است که با زیربنای 220 متر مربع با اعتبار 2.5 میلیارد ریال در هفته دولت انجام می‌شود.

شهردار عسلویه خواستار همکاری منطقه ویژه پارس در عمران و آبادانی عسلویه شد و متذکر شد: منطقه ویژه همکاری خوبی با محیط پیرامونی ندارد و از مسئولان صنعت نفت می‌خواهیم نگاه بهتری به مردم منطقه داشته باشند.

صمصامی در پایان اذعان داشت: وزیر نفت در سفر اخیر خود قول مساعدی برای رفع مشکلات منطقه داد و از مدیران پارس جنوبی می‌خواهیم در تحقق این وعده‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/2451/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول