اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

فرمانده جدید سپاه شهرستان کنگان معرفی شد

در آیینی با حضور مردم و مسئولان، فرمانده جدید سپاه شهرستان کنگان معرفی شد.

فرمانده جدید سپاه شهرستان کنگان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، امام جمعه کنگان عصر امروز در این آیین اظهار داشت: سپاه و بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر رشد و توسعه ایران اسلامی نقشی بی‌نظیر داشته‌اند.

حجت‌الاسلام محمود محمودی افزود: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز نیز شاهد پیشرفت بیشتر نظام اسلامی در سطح جهان هستیم.

وی اضافه کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران امروز با وجود مولفه‌های ناامنی در منطقه، امن‌ترین کشور دنیاست، بخشی مهم از آن مدیون تلاش‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.

محمودی یادآور شد: امروز سپاه و بسیج مظهر عزت، اقتدار و صلابت نظام دینی هستند و همواره شاهد حضور باشکوه این نهاد در عرصه هستیم.

امام جمعه کنگان به هفته دولت نیز اشاره و با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و با هنر گفت: دولتمردان ما با مرور اندیشه و روش و منش این دو شهید از آنها الگوگیری کنند.

در این مراسم از 33 سال تلاش صادقانه ابراهیم حق‌شناس تقدیر و یاسین اکبا به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت سپاه محمد رسول‌الله (ص) شهرستان کنگان معرفی شد.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول