اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

کلنگ‌زنی 8 طرح زیرساختی در کنگان

فرماندار کنگان از کلنگ‌زنی هشت طرح زیرساختی در کنگان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

کلنگ‌زنی 8 طرح زیرساختی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، عباس تبرکی شامگاه یکشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان اظهار داشت: دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کردند تا آن جا که جان خویش را بر سر آن نهادند.

وی از شهیدان رجائی و باهنر به عنوان دو شهیدی نام برد که همواره در سنگرهای مختلف فکری، آموزشی و سیاسی، همکار و همرزم بودند و افزود: این دو شهید گرانقدر در آتش کینه منافقان سوختند، تا با شهادت خود فصلی نو را در دفتر شهادت و رشادت‌های انقلاب اسلامی ورق بزنند.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: هشتم شهریورماه هرگز از یاد و خاطره ملت ایران نمی‌رود و در این روز بهترین یاران امام راحل و انقلاب به‌دست خبیث‌ترین انسان‌ها به شهادت رسیدند.

تبرکی بیان داشت: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهدای گرانقدر به منزله تداوم راه این بزرگواران است و تبیین زندگانی کوتاه اما پرخیر و برکت آن‌ها چراغی فراروی همه انسان‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه تمامی مسئولان باید شهیدان رجایی و باهنر را اسوه و الگوی خود قرار دهند، اضافه کرد: نام و یاد شهیدان رجایی و باهنر برای تمامی مسئولان و مردم، یادآور خدمت بی‌منت و صادقانه برای رضای الهی است.

این مسئول اذعان داشت: در سال‌های اخیر خدمات فراوانی به مردم شهرستان کنگان ارائه شده و همزمان با بزرگداشت هفته دولت بهر‌ه‌برداری از چندین پروژه عمرانی در این شهرستان هستیم.

فرماندار کنگان در ارتباط با اعتبارات اجرای این طرح‌ها عنوان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها در بخش‌های عمران شهری، برق، ورزشی، آموزشی و منابع طبیعی 463 میلیارد و 692 میلیون ریال هزینه شده است.

تبرکی ابراز داشت: این پروژه‌ها شامل احداث ساختمان خیابان مسکن مهر، زمین چمن مصنوعی، ساحل‌سازی، نصب ترانس و احداث شبکه برق، استخر سرپوشیده، ساخت دو کلاس درس مدرسه راهنمایی حضرت زینب (س) سیراف، جنگل‌کاری و تجهیز پارک‌های جنگلی، مدیریت مناطق بیابانی و پروژه بندر و دریانوردی کنگان است.

وی اضافه کرد: در هفته دولت عملیات اجرایی هشت پروژه عمرانی با اعتبار 35 میلیارد و 50 میلیون ریال در شهرستان کنگان آغاز می‌شود که تمام آنها منطبق بر نیازهای موجود در سطح شهرستان است.

فرماندار کنگان بیان داشت: از پروژه‌هایی که در هفته دولت در این شهرستان کلنگ‌زنی می‌شوند، پنج پروژه برق‌رسانی شامل احداث خطوط ایستگاه شماره دو کنگان، اصلاح شبکه‌های فرسوده روستایی، نصب پایه‌های برق در محلات مختلف شهر کنگان و نصب 50 پایه ضعیف و متوسط پست 132 کیلوولت شماره دو کنگان است.

تبرکی عنوان کرد: راه‌اندازی آی.سی.یو بیمارستان امام خمینی (ره) و احداث پایگاه اورژانس شهری کنگان نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی در هفته دولت در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد.

وی افزود: افتتاح پست 400 کیلوولت کنگان با اعتبار 250 میلیارد ریال از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در این شهرستان است که این پروژه شامل 12 فیدر 132 کیلوولت، یک ترانس 500 و یک راکتور 50 مگاواتی است.

انتهای پیام/2452/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول