اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

مشکلات بیمارستان کنگان رفع شود

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت رفع مشکلات بیمارستان کنگان تاکید کرد.

مشکلات بیمارستان کنگان رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام موسی احمدی در بازدید از مرکز بهداشتی بنک گفت: توجه به بهداشت و درمان امری لازم و مهم است و باید به وضعیت بهداشتی و درمانی مردم رسیدگی شود.

وی افزود: مردم در شهرستان کنگان با توجه به آلایندگی‌های موجود ناشی از نفت و گاز نیازمند افزایش امکانات بهداشتی و درمانی هستند که این امر نباید مورد بی‌توجهی قرار گیرد.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود تلاش‌های صورت گرفته بیشتر مراکز بهداشتی شهرستان کنگان از نظر امکانات و تجهیزات وضعیت چندان مطلوبی ندارند.

احمدی تصریح کرد: افزایش اعتبارات بهداشتی و بهسازی و بازسازی ساختمان‌های مراکز بهداشتی و درمانی امری لازم است که نباید در این عرصه کم‌کاری شود.

وی گفت: برخی ساختمان‌های درمانی کنگان فرسوده شده‌اند و این امر به هیچ وجه زیبنده شهرستان کنگان نیست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به ضرورت حمایت از نیروهای شاغل در بیمارستان و مراکز بهداشتی اشاره کرد و گفت: طبیعی است برای ارتقای حوزه درمان و سلامت در مرحله نخست باید نیروها را تامین کرد تا به دور از دغدغه‌های فکری بتوانند به مردم خدمت‌رسانی کنند.

احمدی بر لزوم رفع مشکلات بیمارستان کنگان تاکید کرد و ابراز داشت: بیمارستان کنگان به عنوان بیمارستان معین صنعت نفت نیازمند توجه بیشتری است و باید نسبت به افزایش امکانات این بیمارستان اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/2451/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول