اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فعال بانوان شاغل بسیجی

همایش حلقه‌های صالحین در منطقه ویژه بندرامام برگزار شد

همایش حلقه‌های صالحین با حضور فعال بانوان شاغل بسیجی در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) برگزار شد.

همایش حلقه‌های صالحین در منطقه ویژه بندرامام برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرامام، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، طی همایشی با حضور و مشارکت خودجوش بانوان فعال بسیجی در فعالیت‌های حلقه‌های صالحین، ضمن انجام پرسش و پاسخ، به پرسش‌ها و شبهات دینی بانوان شاغل این اداره‌کل و مجموعه شرکت‌های مستقر جامعه بندری منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) پاسخ داده شد.

دبیر ستاد شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اظهار کرد: جهت نیل به رشد و اهداف متعالی مورد نظر و لزوم بررسی و مرور عملکردهای پیشین حلقه‌های صالحین در بازه‌های زمانی مشخص، همواره باید جهت رشد و ارتقای حلقه‌های صالحین مورد ارزیابی و توجه ویژه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: همچنین طی این مراسم به تشریح موارد مهمی چون احکام مربوط به خمس و اهمیت محاسبه آن، خمس در روایات و احادیث، سال خمس و اینکه مواردی که خمس به آن تعلق گرفته، موارد مصرف آن و نیز به توضیح جامع‌تر ابعاد اخلاقی و تربیتی آن پرداخته شد.

وی افزود: در این همایش بنا به اهمیت موضوع، با اختصاص زمان لازم در قالب طرح پرسش و پاسخ با سعی در رفع برخی از شبهات به دیگر پرسش‌های شرعی و دینی بانوان حاضر در همایش پاسخ داده شد.              

این کارشناس حوزه فرهنگی طی این همایش با ارائه راهکارهای سهل و قابل اجرا، عناوین مهمی که در دستیابی بهتر به اهداف غایی مورد نظر را که متأثر از رشد و تعالی همه‌جانبه افراد حلقه‌های صالحین است، بیان کرد.    

انتهای پیام/72001/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول