اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین شاهرود تأکید کرد

اجرای هدف‌دار برنامه‏های حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج شاهرود

مسئول نظام صالحین شهرستان شاهرود گفت: حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج باید برنامه‌های خود را به صورت هدف‌دار اجرا کنند.

اجرای هدف‌دار برنامه‏های حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام سیدرضا مرتضوی ظهر امروز در سرکشی از حلقه‌های صالحین بسطام که با حضور فرمانده بسیج کربلا و مسئول تربیت آموزش و بسیج سپاه ناحیه انجام شد، اظهار کرد: حلقه‌های صالحین، کانون خودسازی در بسیج هستند و باید این موضوع به عنوان اولویت اول حلقه‌ها در نظر گرفته شود.

مسئول نظام صالحین شهرستان شاهرود افزود: تشکیل منظم و کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین از اهمیت بالایی برخوردار است و باید مسئولان حوزه و پایگاه‌های بسیج بدان توجه لازم داشته باشند.

بر اساس این گزارش؛ در سرکشی از حلقه‌های صالحین، از پایگاه‏های بسیج شهید بهشتی روستای کلامو، کربلای شهر بسطام و شهید هاشمی‌نژاد روستای قلعه آقاعبدالله بازدید به عمل آمد.

گفتنی است؛ در این سرکشی‌ها، سرگروه‏های حلقه‌های صالحین پایگاه‌ها گزارشی از برنامه‌های اجرایی حلقه‌های صالحین به مسئول تربیت و آموزش بسیج سپاه شاهرود ارائه و پیشنهادات و نظرات خود را در اجرای هر چه بهتر حلقه‌ها ارائه کردند.

اهمیت دادن به نظام صالحین پشتوانه‌سازی اعتقادی برای جامعه است

فرمانده بسیج امام علی (ع) شاهرود نیز گفت: اهمیت دادن به نظام شجره طیبه صالحین در حقیقت پشتوانه‌سازی قوی اعتقادی برای جامعه و نسل نوجوان و جوان است.

عباس ارباب‏مجنی در سخنانی با بیان برنامه‌های محوری بسیج اظهار کرد: نظام شجره طیبه صالحین و هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر، دو برنامه مهم و محوری بسیج است که باید توسط پایگاه‌ها بدان توجه شود.

وی افزود: شکل‌دهی نظام معرفتی و تربیتی بسیج در قالب شجره طیبه صالحین در پایگاه‌ها انجام می‌شود و در بعد اجتماعی و اهمیت دادن به جامعه، هیئت‌های امر به معروف و نهی از منکر باید نقش خود را ایفا کنند.

فرمانده بسیج امام علی (ع) شاهرود خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌های بسیج در قالب نظام صالحین طراحی شده است و یک بسیجی با توجه به فعالیتش در صالحین شناخته می‌شود.

ارباب‏مجنی تصریح کرد: باید پایگاه‌های بسیج بتوانند مولد و تولیدگر اندیشه ناب اسلامی در بین بسیجیان به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه باشند.

فرمانده بسیج امام علی (ع) شاهرود تأکید کرد: فرماندهان پایگاه‌های بسیج باید با توجه به اهمیت این برنامه‌ها، برنامه‌ریزی منظم و مدونی انجام دهند تا بتوان با کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها، نهایت استفاده را از این دو برنامه مهم برد.

انتهای پیام/2249/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول