اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کردستان:

وحدت رمز اقتدار و عزت اسلام در جهان است

نماینده ولی فقیه در کردستان وحدت را رمز اصلی اقتدار و عزت اسلام در جهان دانست و گفت: حرکت مسلمانان در درون دایره وحدت، پیروزی دشمنان بر مسلمانان را به رویا تبدیل می‌کند.

وحدت رمز اقتدار و عزت اسلام در جهان است

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌ شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: ایجاد تفرقه در بین مسلمانان مهم‌ترین هدف دشمنان برای رسیدن به خواسته‌های شومشان است.

به گفته وی، از صدر اسلام تاکنون دشمنان همواره درصدد ضربه‌زدن به وحدت و انسجام بین مسلمانان بوده و همیشه از بیداری اسلامی بیم داشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: دشمنان در طول تاریخ همواره سعی کرده‌اند، از طریق تبلیغات منفی به اهداف شوم خود دست یابند و در این مسیر تمام توان و تجهیزات خود را به‌کار بسته‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی‌ شاهرودی وجود مقام معظم رهبری را مهم‌ترین عامل وحدت بین مسلمان در ایران اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: به برکت وجود رهبری در ایران اسلامی وحدت در بین مذاهب اسلامی کاملا مشهود و خدشه‌ناپذیر است.

وی تصریح کرد: مسلمانان شیعه و سنی همچون برادر و به دور از کوچکترین مشکلی در ایران اسلامی در کنار هم زندگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تنها راه جلوگیری از گسترش اسلام را ایجاد تفرقه می‌دانند، افزود: مسلمانان باید با بصیرت، مانع تحقق این توطئه دشمنان شوند.

به گفته نماینده ولی فقیه در کردستان، در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی و در سایه راهنمایی‌های الهی رهبران انقلاب و بصیرت و آگاهی مردم تمامی توطئه‌های دشمنان بی‌اثر شده است.

حجت‌الاسلام حسینی‌ شاهرودی با بیان اینکه دشمنان، ایران اسلامی را بزرگترین مانع سد راه رسیدن به اهداف خودخواهانه و شومشان می‌دانند، بیان کرد: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت‌های روز افزون ملت ایران دست به اجرای هر توطئه و تحریم علیه کشور ما می‌زند.

وی در پایان تصریح کرد: حفظ  وحدت، عزت اسلام، دستاوردهای نظام و ارزش‌های این انقلاب نیازمند تلاش همه مردم و به‌ویژه مسئولان و مدیران است.

انتهای پیام/79002/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول