اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در فارس:

تغییرات احتمالی مدیریتی در راستای حفظ وحدت باشد

دبیر جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری در فارس گفت: اگر دولت تغییرات مدیریتی را در فارس در نظر دارد محور این تغییرات مدیریتی باید حفظ وحدت باشد.

تغییرات احتمالی مدیریتی در راستای حفظ وحدت باشد

ابراهیم شعرا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: استان فارس به عنوان پایتخت فرهنگی کشور دارای اقوام مختلف است و از نظر سیاسی ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که باید به این ویژگی‌ها توجه شود.

وی افزود: در شرایط فعلی فارس دارای وحدت خوبی بین مسئولان اجرایی، روحانیت، نماینده ولی فقیه و نمایندگان است و همین وحدت باعث شده در چند سال اخیر پیشرفت‌های قابل قبولی در زمینه‌های اقتصادی، عمرانی و فرهنگی حاصل شود.

شعرا ادامه داد: هر زمان فارس در وحدت و همدلی به سر برده پیشرفت حاصل شده و هر گاه اختلافی وجود داشته نه تنها پیشرفت اقتصادی و عمرانی به دست نیامده بلکه در حوزه‌های اخلاقی، فرهنگی و امنیتی نیز مشکلاتی به وجود آمده است.

این فعال سیاسی اضافه کرد: ما ضمن تبریک به دولت جدید تاکید می‌کنیم که در هر تغییر مدیریتی در فارس این وحدت و همدلی را لحاظ کنند که این استان مانند برخی مقاطع در گذشته دچار تفرقه و اختلاف نشود.

شعرا تصریح کرد: در فضای آرامش و وحدت است که مسئولان دولت اعتدال می‌توانند به شکوفایی و پیشرفت فارس خدمت کنند.

عملکرد مجموعه اجرایی فعلی قابل قبول است

وی بیان کرد: ما گمان می‌کنیم مجموعه اجرایی فعلی فارس با پیشرفت این استان هم‌راستا هستند و گام‌های خوبی برداشته‌اند اما اگر دولت در نظر دارد تغییراتی انجام دهد باید تا جای ممکن از نیروهای بومی استفاده کند.

شعرا ابراز داشت: افرادی که برای مدیریت اجرایی فارس در نظر گرفته می‌شوند باید در مسئولیت‌های قبلی خود کارنامه درخشان و تجربه موفقی داشته و با مسئولان سیاسی و روحانیت فارس هماهنگ و در خط ولایت باشند.

در صورت تغییر، استاندار فارس فردی در حد وزیر باشد

وی با اشاره به لزوم دارا بودن شرایط تعهد، تخصص، توانایی و تحصیلات قابل قبول برای یک مدیر اجرایی، خاطرنشان کرد: فارس پهناورترین استان کشور است و ما استاندار شایسته فارس را فردی در حد یک وزیر می‌دانیم.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در فارس افزود: در حال حاضر از نیروهای بومی که وزیر، معاون وزیر یا استاندار سایر استان‌ها بوده‌اند افرادی وجود دارند که شرایط تصدی مدیریت اجرایی فارس را دارند.

این فعال سیاسی در ادامه با اشاره به سخنان وزیر کشور در مورد احزاب، تصریح کرد: از پیشنهاداتی که در راستای فعال شدن احزاب مطرح می‌شود استقبال می‌کنیم و امیدواریم احزاب بتوانند حضور جدی‌تری در فضای کشور داشته باشند.

شعرا در پایان گفت: احزاب اصولگرای فارس در راستای حمایت از دولت حرکت کرده و این حمایت را تا زمان جدا بودن مرز دولت با فتنه‌گران ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/2448/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول