اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان انجام شد

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی/ امحای مواد مخدر در استان البرز

با حضور مسئولان و مردم همایش پیاده‌روی خانوادگی در کرج برگزار شد و در حاشیه این مراسم نیز مواد مخدر کشف شده توسط نیروی انتظامی امحا شد.

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی/ امحای مواد مخدر در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، همایش پیاده‌روی خانوادگی با همت مسئولان اداره کل ورزش استان البرز که با استقبال بسیار خوب شهروندان کرجی همراه بود پیش از ظهر امروز برگزار شد.

در این همایش قشرهای مختلف مردم با حضور در این همایش پیاده‌روی بر اهمیت انجام حرکات ورزشی به ویژه پیاده روی تأکید کردند.

شهروندان نقش ورزش را در سلامتی مهم ارزیابی کردند و از مسئولان خواستند تا زمینه برگزاری یک چنین همایش‌هایی را در استان البرز فراهم کنند.

براساس این گزارش استقبال‌کنندگان از این همایش مسیر میدان طالقانی تا کوه نورالشهدا عظیمیه کرج را طی کردند.

در حاشیه این مراسم برنامه‌های فرهنگی متنوعی برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در حاشیه این همایش پیاده‌روی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین خانواده‌ها و به ویژه قشر جوان و نوجوان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان در ورزش انجام شود.

علیرضا جوانمردی تأکید کرد: با نهادینه کردن این مهم می‌توانیم علاوه بر توسعه سلامتی در جامعه قشر جوان را از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دور کرده و سلامت آنان را تضمین نماییم.

وی افزود: باید با تدابیر لازم کمبودها در بخش‌های مختلف ورزشی را مرتفع کرده و توانایی‌های استان البرز را در پرورش استعدادهای ورزشی استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تأکید بر وجود ظرفیت‌های بسیار بالا در بخش ورزش، ارائه امکانات و تجهیزات ورزشی و همچنین توسعه اماکن ورزشی در این استان را مهم خواند.

* مبارزه با سوداگران مرگ و آگاهی دادن نسل نوجوان از مضرات این بلای خانمان‌سوز

در حاشیه همایش پیاده‌روی امحای بیش از یک‌هزار و 920 کیلو مواد مخدر نیز انجام شد.

براساس گزارش خبرگزاری فارس از کرج، فرمانده انتظامی استان البرز در مراسم امحای مواد مخدر در جمع خبرنگاران بیان داشت: یکی از اهداف دشمنان برای رسیدن به اهداف شومشان نزدیک کردن نسل امروز به انواع مواد مخدر است.

احمدعلی گودرزی خاطرنشان کرد: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین آگاه کردن نسل امروز و خانواده‌ها آنان را از مضرات استفاده از این بلای خانمان‌سوز آگاه کرده و آنان را تشویق و ترغیب به انجام حرکات ورزشی و ارتقای علم و دانش کنیم.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران علاوه بر توطئه‌هایی که برای رسیدن به اهداف خود در نظر می‌گیرند ورود انواع مواد مخدر را نیز در دستور کار خود قرار داده‌اند تا با مشغول کردن نوجوانان و جوانان به آن بتوانند به راحتی به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: ارائه آگاهی‌ها در مدارس به دانش‌آموزان و همچنین ارتقای این آگاهی‌ها در دانشگاه‌ها می‌تواند در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در این زمینه بسیار موثر باشد.

گودرزی ادامه داد: ما برای مبارزه با این بلای خانمان‌سوز مبارزات بسیار زیادی را کرده‌ایم و در این راه شهدای بسیار زیادی را نیز نثار انقلاب کرده‌ایم.

وی گفت: استفاده از مواد مخدر آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی بسیاری را به همراه دارد که مهم‌ترین آنها متلاشی شدن کانون گرم خانواده‌ها و افزایش طلاق در بین زوج‌ها و به تبع آن افزایش فرزندان طلاق است.

این مسئول بیان کرد: عده‌ای برای سودجویی و منفعت‌طلبی بیشتر و بدون در نظر گرفتن عواقب این کار با وارد کردن انواع مواد مخدر از مرزهای مختلف به دنبال رسیدن به اهداف مالی خود و همچنین روی خوش نشان دادن به دشمنان هستند.

فرمانده انتظامی استان البرز تأکید کرد: البته نیروی انتظامی با توان هر چه بیشتر و با انجام مأموریت‌های مختلف موفق شده است که بسیاری از محموله‌های این افراد را شناسایی کند و آنان را به سزای اعمالشان برساند.

انتهای پیام/2302/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول