اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

64 پروژه عمران شهری افتتاح می‌شود

شهردار اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته دولت تا دفاع مقدس شهرداری اردبیل 64 پروژه عمران شهری را به بهره‌برداری می‌رساند.

64 پروژه عمران شهری افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری عصر امروز و در پنجمین روز هفته دولت در آیین گشایش جاده 35 متری شیخ جبرائیل شهرک سینای اردبیل اظهار داشت: در کنار این پروژه‌ها بیش از 300 پروژه ریز و درشت شهرداری در مناطق چهارگانه و سازمان‌ها نیز به همین میمنت و با سرمایه‌گذاری 57 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی به بهره‌برداری از 23 طرح عمرانی و خدماتی در منطقه چهار شهرداری اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 176 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

بدری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: آرزوی ما برای همه شهروندان شهر مقدس اردبیل زندگی در شهری اخلاقی، زیبا، ایمن، شاد و آباد و توسعه یافته است و الحمدالله با حمایت مسئولان ساعی و نمایندگان تلاشگر در شورای اسلامی شهر و به ویژه مردم فهیم و قدرشناس روز به روز به این مهم نزدیک‌تر می‌شویم و بنده امید دارم در آینده‌ای نه چندان دور اردبیل شهری بسیار فراتر از آرزوها و رویاهای امروز ما می‌باشد.

این مسئول با یادآوری خصوصیات اخلاقی و کاری شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد: این عزیزان که هفته پیش رو به مناسبت شهادت ایشان و یاران باوفایشان به نام هفته دولت نامگذاری شده است، با تلاش‌های شبانه‌روزی خود با خدمت‌های صادقانه نام خود را در تاریخ ماندگار کردند و با زحمات شبانه‌روزی سعی داشتند تا از آلام جامعه کاسته و به مردم خدمت کنند.

وی اضافه کرد: نهایت خدمت شهیدان رجایی و باهنر این بود که جان خود را نیز فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند و با شهادت خود موجب خیر بیشتر شده و هفته‌ای به نام هفته دولت نامگذاری شد تا بهانه‌ای برای ما خدمت‌گذاران باشد که قبل از فرا رسیدن این هفته تلاش کنیم تا در این هفته به لحاظ انجام امورات مهم نزد شهروندان دست خالی نباشیم لذا به برکت شهادت این عزیزان هفته دولت نامگذاری شده است.

بدری این ایام را بهانه‌ای خواند که می‌تواند مسئولان را برای انجام کار بیشتر مجاب کند و بیان کرد: خوش به سعادت عزیزانی که این بهانه‌ها را از خود به یادگار گذاشتند تا ما خدمتگزاران با انگیزه بیشتری برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل ادامه داد: خدمتگزاران مردم اردبیل در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل نیز تلاش کردند پروژه‌های افتتاحیه خود را برای هفته دولت آماده کنند و در مناسبت‌های گذشته نیز طرح‌هایی در سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر به هزینه‌کرد بیش از 17 میلیارد تومان که بزرگراه ولایت به طول 2.5 کیلومتر با اعتبار بیش از چهار میلیارد تومان، پارک بزرگ تپه میراشرف به وسعت 17 هزار متر مربع و پارک بزرگ شهرک طرفدار حقیقت به مساحت بیش از دو هکتار را شامل می‌شود که به بهره‌برداری رسید.

بدری افتتاح سه پروژه مشارکتی به مناسبت 26 مرداد ماه را یادآور شد، گفت: کارت بلیط الکترونیکی اتوبوسرانی، سامانه پمپ گازوئیل ترمینال بین شهری و زمین فوتبال چمن مصنوعی میدان توحید به ارزش بیش از یک میلیارد و 650 میلیون تومان از جمله پروژه‌های مشارکتی شهرداری بود که در این روز به بهره‌برداری رسید و همزمان دو پروژه بزرگ مشارکتی دیگر نظیر مجتمع تجاری، تفریحی تیراژه با بزرگ‌ترین شهر بازی سرپوشیده شمال‌غرب کشور با ارزش سرمایه‌گذاری بیش از 200 میلیارد تومان و مجتمع تجاری، مسکونی استاد شهریار با ارزش سرمایه‌گذاری بیش از 120 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: در سایه تلاش‌های اعضای شورای اسلامی شهر و خدمتگزاران مردم شریف در مجموعه شهرداری اردبیل در سال 91 و 92 در زمینه پروژه‌های مشارکتی و جذب بخش خصوصی شیوه‌نامه‌ای تدوین و تصویب شد به طوریکه عملیات اجرایی بیش از 365 میلیارد تومان پروژه مشارکتی یعنی به ارزش بیش از دو برابر بودجه سال 92 شهرداری اردبیل آغاز شد و سه مورد از این پروژه‌ها نیز به بهره‌برداری رسید.

این مسئول با اشاره به تداوم برنامه‌های شهرداری اردبیل و شورای اسلامی شهر مبنی بر افتتاحیه طرح‌ها از هفته دولت تا هفته دفاع مقدس تصریح کرد: با توجه به حجم انبوه اقدامات صورت گرفته در سطح چهار منطقه شهرداری اردبیل و به منظور اطلاع‌رسانی بهتر و بیشتر، برنامه‌های افتتاحیه طرح‌های عمرانی و خدماتی در طول چهار هفته تعریف شده و امروز به لطف خداوند و به یمن هفته مبارک دولت شاهد بهره‌برداری از اولین پروژه‌ها در منطقه چهار شهرداری اردبیل هستیم.

انتهای پیام/62001/ک40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول