اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت مردم محقق می‌شود

پیشرفت پروژه‌های عمران شهری منطقه 6 قم

شهردار منطقه 6 قم مشارکت مردم این منطقه در تملک و واگذاری املاک واقع شده در مسیر طرح‌های عمرانی را مثال زدنی و قابل تقدیر دانست.

پیشرفت پروژه‌های عمران شهری منطقه 6 قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالفضل رسولی به تشریح اقدامات صورت گرفته در شهرداری منطقه 6 قم به منظور تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی این منطقه پرداخت و اظهار داشت: طبق تاکید شهردار قم مبنی بر اجرای پروژه‌های عمرانی طی 6 ماهه اول سال، شهرداری منطقه 6 در برنامه‌ریزی توسعه شهری تا‌کنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی را در عملکرد خود شاهد بوده است.

وی ادامه داد: این پیشرفت مربوط به تملکات انجام شده برای اجرای طرح‌های عمرانی و شهرسازی است و سعی و تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با تملک املاک و بازگشایی خیابان 20 متری فهیمی و بلوار کارگر که از پروژه‌های مهم این منطقه هستند این امر را تحقق بخشیم.

شهردار منطقه 6 قم افزود: تملک املاک واقع شده در محل احداث ایستگاه‌های مترو، ‌تملک املاک متفرقه در سطح منطقه که تعدادشان نیز زیاد است در دستور کار شهرداری منطقه 6 قرار دارد.

رسولی در ادامه با بیان اینکه شهرداری منطقه 6 قم علاوه بر بودجه مصوب، 10 میلیارد تومان از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری را برای رفع محرومیت و ایجاد امکانات مناسب شهری در این منطقه محروم در اختیار دارد ابراز داشت: با حمایت شهردار قم تاکنون سه میلیارد تومان از این بودجه وصول شده که صد درصد آن نیز هزینه شده است.

وی افزود: امیدواریم با حمایت‌های استانداری و نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی بتوانیم برای 6 ماهه دوم سال مبلغ 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به شهر قم را در اختیار گرفته تا با سرعت بیشتری به اجرای پروژه‌های عمرانی این منطقه از شهر مقدس قم که دچار محرومیت‌هایی هست بپردازیم.

شهردار منطقه 6 قم با تاکید بر مشارکت بیشتر مردم فهیم این منطقه از قم در تملک املاکی که در مسیر طرح‌ها واقع شده است خاطرنشان کرد: در موضوع تملکات برخی از مردم این منطقه، بهتر عمل کرده‌اند که این امر نیز جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول