اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شهرکرد:

ماشین‌آلات عمران شهری شهرکرد ساماندهی می‌شود

شهردار شهرکرد از راه‌اندازی تشکل صنفی کامیون‌داران به‌منظور ساماندهی ماشین آلات راه‌سازی و عمران شهری در این شهر خبر داد.

ماشین‌آلات عمران شهری شهرکرد ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی صبح امروز در آیین انتخابات هیئت مدیره تعاونی کامیون‌داران و دستگاه‌های راه سازی شهرکرد، اظهار کرد: در راستای اجرای مواد 31 و 32 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی آیین نامه این طرح اخیرا" به شهرداری ابلاغ شده که بر اساس آن رانندگان ماشین آلات کامیون، لودر، بیل مکانیکی و به طور کلی ماشین آلات راه سازی و عمرانی در سطح شهر شهرکرد ساماندهی می‌شوند.

وی راه‌اندازی تشکل صنفی کامیون داران در این شهر را یک اقدام مثبت و مهم ارزیابی کرد و افزود: بر اساس آن نرخ خدمات به شهروندان توسط این صنف یکپارچه می‌شود.

غلامیان دهکردی با اشاره به اهداف ساماندهی ماشین آلات عمران شهری در این شهر، گفت: ایجاد بانک اطلاعاتی رانندگان، جلوگیری از خسارت به زیر ساخت‌های شهری، دسترسی سریع شهروندان به خدمات ماشین آلات سنگین و استفاده از ظرفیت و توان این نوع دستگاه‌ها در مواقع ضروری و حوادث از جمله اهداف این ساماندهی است.

به گزارش فارس، انتخاب هیئت مدیره تعاونی کامیون‌داران و دستگاه‌های راه سازی شهرکرد با حضور جمعی از رانندگان و مالکان وسایط سنگین برگزار شد که بر اساس رأی گیری آقایان صالح خاکسار حقانی، محمد علی غلامی، بیژن خاکسار حقانی، جلیل غدیری و صفرعلی خاکسار حقانی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره به مدت دو سال انتخاب شدند.

انتهای پیام/68001/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول